Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ImkeTarek

Re: Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 15:21

hahahahaa, apart van die maten!! misvormd ziet hij er zeker niet uit! het is gewoon een super mooi paard!!

en nu veel sterkte met de rechtzaken, het nog langer wachten en weet ik veel wat allemaal! jeetje hee... waarom moet dat mens nou zo moeilijk doen? nu moet ze nog meer gaan betalen ook nog! nouja... nu krijg jij nog extra geld ook nog, das mooi meegenomen toch?!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 00:29

Ik heb nieuws....
Groot nieuws...

En ik durf het hier eigenlijk niet eens neer te zetten!!!! Het is al een verhaal waarvan je denkt: "Jemig, het zit haar ook niet mee." Maar het is nu nog veel erger geworden. Wist niet eens dat het mogelijk was.. Maar ze hebben het voor elkaar hoor! Je kunt bijzonder ver bij me gaan. Meestal te ver, ik geef het toe. Maar ik geef mensen gewoon vaak het voordeel van de twijfel. Er zit alleen wel 1 'maar' aan. Als je het verpest, als je de druppel bent die de emmer doet overlopen, nou, dan breekt ook de pleuris uit hoor. En ik mag de tussenpersoon feliciteren!!! Ze heeft het gered. Het was nog spannend, kantje boord, maar dankzij haar laatste actie ben ik nu definitief over de zeik. Best knap voor zo'n klein vrouwtje uit Duitsland. Nee wacht, ik zeg het verkeerd. Ik ben niet zwaar over de zeik, ik ben... tja hoe zeg je dat, heb er niet eens woorden voor. Laten we het zo zeggen: Ik ben zo ontzet dat ik niet insta voor de gevolgen. Ik schrijf het voorval hier toch maar op, want heb nu eenmaal een aantal mensen beloofd deze topic up to date te houden. En jullie leven ook zo mee, dan gaan we door tot het einde.

Eerst even wat feitjes ter voorbereiding.
1) De tussenpersoon heeft meerdere keren gezegd dat ze het geld en de contracten wel langs zou brengen. Dan kon ze mij weer gezellig zien en kijken hoe het met Dak ging. Klinkt toch wel aardig om helemaal uit Duitsland naar ons te komen om het persoonlijk af te geven.

2) Gelukkig stond haar adres en telefoonnummer op het contract. (ze was ook tekenbevoegd) Dat was wel handig. Ik ben ook een keer bij haar thuis geweest, maar op zo'n contract is natuurlijk wel heel aantrekkelijk voor de rechtbank.

3) Heb haar gemaild dat wanneer er op 5 juli niets is ik de rechtshulp inschakel. Haar reactie (24 juni) was dat ze er alles aan ging doen om het geld en de contracten op de snelst mogelijke manier bij mij te krijgen.

4) In mijn vorige post had ik het over die persoon van de advertentie die haar ook kent en haar zo'n lief vriendelijk aardig en oprecht type vond. Doordat ik die advertentie zag moest ik ineens weer aan haar denken. Ik heb haar voor het laatst vorig jaar augustus ofzo gesproken. En dacht impulsief: Goh, ik stuur haar een mail om te vragen of zij weet waarom de dingen nu gaan zoals ze gaan met die tussenpersoon. Misschien weet zij waarom het zo lang duurt. Spelen er dingen die ik misschien niet weet?

5) Ondertussen heb ik alles klaar en uitgeprint liggen voor de advocaat. Daar ging toch iets meer tijd in zitten dan ik dacht. Alles zit in de enveloppe, ik weet alleen niet hoeveel postzegels erop moeten, dus helaas moet de brief nog even wachten tot vrijdag. Dan heb ik toch vrij genomen want de dierenarts komt voor de punctie, het bloedonderzoek en het mestonderzoek.

6) He! Wat snel, ik heb al een mailtje terug van die kennis van haar. Super! Ze schrijft dat ze niet helemaal snapt wat ik bedoel. Daar kan ik wel inkomen, want het was een vaag mailtje wat ik gestuurd had. Wist ook niet precies wat ik nou wilde. Zocht gewoon 'iets'. Iets van houvast. Om het dan maar duidelijk te maken schrijf ik kort op wat er gebeurd is. Meteen erna krijg ik weer een mail. Ze is ernstig geshockt en kan het amper geloven. De tussenpersoon was zo goed voor dieren, geweldig, kosten nog moeite werden gespaard, zoveel mensen kende ze die een leuk paard van haar gekocht hadden. Ze had nog nooit iets negatiefs over haar gehoord, etc.etc.
Maar momenteel had ze even geen contact met haar want..... nu komt het... mijn bloeddruk stijgt weer naar ongekende hoogte. Weet je wat, ik type het niet. Kan het niet. Ik kopieer het wel uit har mail:

Op dit ogenblik hab ik echter geen contact meer met XXX, ze is met paarden en gezin naar Canada verhuist. Ze zou me mailen als ze weer online was.

Weet je dat ik er eerst overheen las... Ik dacht ze bedoeld zichzelf.. ze is zelf naar canada.
Maar ze is dus stiekem met de noorderzon naar Canada vertrokken. Hoe kan ik haar in hemelsnaam aanklagen als ik geen adres of telefoonnummer heb???? Het kreng heeft het gewoon net zolang gerekt totdat ze veilig in Canada zat. (ik zei "kreng", dat is de gecensureerde versie. De werkelijke versie komt niet door het boktregelement heen.)
Jullie begrijpen: ik ben in alle staten. Woest is eigenlijk nog te mild. De meest vreselijke ideeen komen momenteel in me op. Het is maar goed dat ze ver, heel ver weg is. Duitsland zou inderdaad te dichtbij geweest zijn. Maar helaas voor haar, canada is niet ver genoeg. Al kost het me mijn laatste cent, ik spoor haar op, en dan zullen we nog wel eens zien wie hier aan het langste eind trekt. Lees nu feit 1 weer eens. Langsbrengen????????? Helemaal vanuit CANADA?!?!?!?!
Als ik die vrouw niet per toeval gemaild had, had ik het niet eens geweten en had de advocaat niets gehoord op de brieven die hij zou sturen en waren we zo weken/maanden verder. Ik kan nu even ook niet slapen, dus alle tijd om hier op bokt even een verhaal neer te zetten.

De mogelijkheden:
- rechtshulp morgen bellen en het voorleggen ipv de brief aanpassen en alsnog opsturen.
- de politie bellen en aangifte doen.
- zelf een detective (met duister incassobureau) inhuren....

Alsof ze die contracten met de luchtpost vanuit canada op gaat sturen terwijl ze maanden in Duitsland gezeten heeft...

Maar.. misschien zit ze helemaal niet in Canada en heeft die vrouw naar aanleiding van mijn mail naar de tussenpersoon gemaild en mijn mail voorgelezen. En heeft ze toen gezegd: "Zeg maar dat ik in Canada zit. Misschien laat ze me dan wel met rust." Momenteel vertouw ik niemand meer. Dus ik dacht.. ik ga even op de tussenpersoons website kijken om te zien of er iets nieuws staat. Was er recentelijk nog op geweest. Ik type de link in, eindigd ook op het duitse ".de" Wat denk je.. is de website ook opeens uit de lucht. Dan is het dus toch waar lijkt me.

Ik vind het een verrassende ontknoping.
Ik denk dat ik mijn nieuwe levensdoel gevonden heb. En zo vasthoudend als ik was in het opknappen van Dak, nog 1000x volhardender zal ik zijn in mijn recht te halen. Duitsland, Canada, maakt me niet uit.

Binnenkort zal ik hier ook haar naam en toenaam noemen. Hopelijk klaagt ze me aan wegens smaad en laster.. want dan weet ik haar ook meteen te vinden. En trouwens, het is geen laster, want elk woord op deze site is waar. Ik noem dat feiten, geen laster. Maar ik check het voor de zekerheid nog even, anders had ik haar nu al vermoemd.

Ga me nu even beraden op verdere stappen. Ook even ademhalingsoefeningen doen. En... morgen is die punctie. En ik moet daar niet zwaar opgefokt aankomen, anders is Dakkie ook meteen vervelend. Daar is hij nogal gevoelig voor.

Iedereen die een idee heeft: Kom maar op!
De strijd begint nu pas echt.

Let The Games Begin!!!!
ps: ik had eigenlijk verwacht bij nog meer tegenslag helemaal gek te worden, maar daarvoor in de plaats ben ik juist compleet scherp en strijdlustiger dan ooit. Die is gek, beetje naar Canada gaan. Tsjjjj. Al zat ze op de maan!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 00:36

Kan het nog steeds niet geloven..
Het is allemaal gewoon te bizar.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 00:38

Jeetje wat een lef zeg Bloos!

Sterkte, en ik hoop echt dat je haar kunt vinden.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 00:44

jezus!!!
waar is dat mens mee bezig??
maar als zij gedagvaard wordt en adres is niet bekend, kan dat ook via de krant etc volgens mij...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 00:44

Wat een ***** Boos!

Kan ze niet gelogen hebben over 'Canada'? Kun je via die tussenpersoon een adres achterhalen o.i.d.?

MotherGoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 01:39

Zo dan !! Adem in ... adem uit.

Rivano, terecht dat je niemand meer vertrouwt in deze zaak... Maar het lijkt mij persoonlijk erg sterk dat zij met de Noorderzon vertrokken is naar Canada ; als het echt zo is dan zou ik bijna gaan denken dat zij nog meer duistere zaakjes vergelijkbaar met de jouwe heeft lopen. Ontzettend veel sterkte toegewenst in ieder geval ! Ach gut

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 01:44

Ik zou als ik jou was je verhaal maar eens bij de politie voorleggen. Misschien kunnen zij wat voor je doen.
Ik denk dus dat ze het ook heeft lopen rekken, nu zit ze in Canada en denkt misschien wel dat je haar nu niets meer kunt maken. Maar als ik je verhalen zo lees heeft ze dat helemaal verkeerd! En ik ben het met mothergoose eens, denk ook dat zij meerdere zaakjes heeft en dat ze het een beetje benauwd heeft gekregen
Zijn er niet meer mensen die haar kennen, misschien kun je die eens vragen of hun er meer van weten.
In ieder geval, veel succes met wat je ermee gaat doen, maar ik zou het ook niet laten rusten

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 09:34

Jezus dat kan er ook nog wel bij allemaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal uit je pan gaat, na deze wending.

Theoretisch kan de rechtzaak gewoon plaats vinden volgens mij. Je krijgt ook een uitspraak, alleen je zit met het voltrekken daarvan. Het gebeurt namelijk ook dat mensen in andere incasso zaken niet betalen en dan naar de Kantonrechter moeten. Daar worden ook gewoon alle brieven verstuurd en krijgen ze de uitspraak uiteindelijk ook thuis.

Echt wat bizarre is dit. Heeft die tussenpersoon nog wel op je mail gereageerd of dat ook niet.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 13:12

jezus hee! wat een verhaal weer!! dat mensen zo ontzetten *** kunnen zijn... Boos! ! ik zou ook helemaal razend worden... word dat onderhand al hier... en dat terwijl ik dr niks mee te maken heb.. ik leef echt met je mee!!

Heel erg veel succes met het zoeken van dat R*T mens! maar aangezien je nu echt zoooo kwaat bent, weet ik zeker dat het je gaat lukken!!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 13:27

Naar Cananda? Ik geloof er weinig van. Het lijkt me meer dat die kennis en zij onder één hoedje spelen en nu beiden in hun knuistjes lachen.
Verder alle bewondering voor jou zeg, super! Ik hoop dat Dak zich weer snel lekker voelt en weer ongeremd kan gaan genieten...

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 16:05

Jeej,gaat goed zeg Begrijpelijk dat je zo woedend bent!! Stoom uit je oren
Wat een mens zeg en hoe durft ze als ze wel is vertrokken!
Hoe is het afgelopen met het mestonderzoek?

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 16:13

Jeetje het is volkomen terecht dat je nu eindelijk eens goed boos wordt op die trut. Maar ik zou wel even tot tien tellen voor je al te veel over haar (zoals naam ed) openbaar maakt, want voor je het weet zit jij in het beklaagdenbankje wegens laster. En daar wordt zij alleen maar blijer van, en dat lijkt me niet de bedoeling. Begrijp me goed, ik snap volkomen waarom je haar graag te kakken zou zetten en vind het ook terecht, maar helaas hoeft de rechter daar niet zo over te denken.
Ik hoop echt dat je haar in Canada nog te grazen kunt nemen en haar en de vorige eigenaar van Dak zo veel mogelijk centjes afhandig kunt maken. Niet dat je zijn ellende daarmee ongedaan kunt maken, maar hopelijk leren ze er van. En zulk soort figuren hebben maar 1 liefde waar je ze kunt raken: hun portemonnee. Succes ermee.
Laatst bijgewerkt door Ellebel op 07-07-06 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:16

Pff dit is wel heel k*t Boos! Het zit je niet meer he. Volgens mij heb jij nu echt heel veel spijt dat je zoveel geduld heb gehad en steeds maar af heb gewacht. Je was er bijna... Ga door. Succes en heel veel sterkte. Ik hoop dat alles uiteindelijk goed afloopt en dat je dan echt goed kan gaan genieten van Dak.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 17:22

Ik hou inderdaad, zoals ik al schreef, de optie open dat ze gewoon nog in Duitsland zit. Maar dat ze er niet meer woont is bijna zeker. Heb haar huisnummer gebeld en die bestaat niet meer. Toen ik haar mobiel belde kreeg ik een melding in het engels en duits: "The person you have called is temporarily not available." En haar website is ook uit de lucht. Ik vind Canada te bizar en erg vergezocht. Maar het zou kunnen, netzoals het zou kunnen dat ze binnen Duitsland verhuisd is. Of Belgie, Nederland, Tsjechie of de Bahama's.

Eerst iets belangrijkers. Dierenarts heeft verschillende buisjes bloed afgenomen en heeft mest meegenomen. alleen dat gezwel... Hij vond een punctie ook niet verstandig want dan blijft het er zitten en nog wat redenen, dus stelde hij voor dat hij het ook helemaal weg kon halen en dan het "bolletje" in zijn geheel opsturen naar het lab. Vond ik een goed plan. Eerst werd hij ingespoten om hem suf te maken. (D.A. had al bloed afgenomen... dus Dak vond het allemaal al niet meer zo leuk) Maar dat inspuiten hielp helemaal niet. Hij stuiterde nog gewoon vrolijk rond. Die dierenarts heel droog: "Goh... hij is er niet echt van onder de indruk." Dus toen ging er NOG een vette spuit in. Daar was Dak wel pissig over, maar als snel in dromeland. De boel ontsmet en geschoren.
Ik -dacht-: "Klein sneetje in zijn huid en dan valt het er zo uit." ZOWWWWWW Had ik het even mis. Moet voorlopig maar even niet meer -iets denken-. Het bolletje zat helemaal vast en ging zelfs dieper zijn hoofd in. Moest eruit gesneden worden, en er zaten ook bloedvatjes in, dus dat ging ook nog vet bloeden. Moest zelfs opzij gaan staan zodat ik er niet in stond of onder kwam te zitten. Moesten nog 4 hechtingen in ook... Daarna was Dak helemaal zielig, het zweet liep in straaltjes van zijn hoofd, helemaal nat onder zijn manen op zijn borst hoofd en schouders en heel zwaar ademen. Zelf toen hij weer bij zijn positieve kwam moest hij niets meer van me hebben. Voorlopig heb ik het dus een beetje verpest bij hem.. De oren gaan weer in de nek. En geef hem eens ongelijk. Het ding wordt nu opgestuurd naar het lab. Hopelijk komen we er ook achter waar die diarree vandaan komt, en levert het bloed ook iets nuttigs op.

We gaan weer terug naar het tussenpersoonverhaal.
Ben bij de politie geweest, maar die kunnen (nog) niets doen omdat het een civiele zaak is en daar moet eerst de rechtshulp bij komen. (en zonder adres kom je ook niet zo ver) Ook uiteraard mijn rechtshulp gebeld. Die balen dat ze niet meer in Duitsland is (mocht dat zo zijn, maar daar kom ik wel achter) Want canada valt waarschijnlijk niet onder mijn dekking. De kosten zijn dan hoger dan de claim en hun moeten een canadese advocaat inhuren. Ze kunnen ook opsporen enzo. Maar het was beter als ik dat zelf zou doen. Ook goed. Ze stelde voor om alles naar ze te sturen en dan gaan te kijken wat er aan gedaan kan worden. Hij zei dat het wel moeilijk werd. Toen zei ik: "Zie het als een uitdaging." Maar volgens mij houden advocaten niet zo van uitdagingen...
Maakt niet uit. Ik heb vanalles nog achter de hand. Kan helaas niet alles hier neerzetten want je weet nooit wie er allemaal meekijkt. In dit geval weet je ook niet meer wie je kunt vertrouwen. En we zien wel hoever we komen. Maar ze komt er niet zomaar mee weg. Lekker met mijn geld in canada op het terras zitten zeker, en maar lachen.

Denk wel dat ik ga zeggen wie het is en alles. Heb het overlegd met de rechtshulp en die zei dat wanneer ik alles hard kan maken hte best kan. Toen ik vroeg naar een smaad en laster aanklacht zei hij dat je dan wel meteen weet waar ze is en ze een tegenclaim krijgt. Ook vond hij het redelijk dat ik ALLE kosten op haar ga verhalen. Niet alleen het geld wat ik nog krijg, maar gewoon alles inclusief medische kosten.

Kent iemand dat programma nog van louche deurwaarders? Iemand het adres nog? Extreme duivel

MotherGoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:26

Ik ken nog wel een incassoburo.... Ik weet alleen niet hoe rigoreus zij te werk kunnen gaan.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:46

Of anders een clubje boze-bokkers-met-honkbalknuppels Haha!

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 18:03

Ellebel schreef:
Of anders een clubje boze-bokkers-met-honkbalknuppels Haha!

hier een bokker die graag bij het clubje boze-bokkers-met-honkbalknuppels wil komen!! moet ik dr wel even eentje kopen Clown ... maar dat heb ik er wel voor over!!

Rivano, ik hoop voor je dat Dak niet al te lang boos op je blijft! kon je maar aan hem uitleggen dat je alleen het beste met hem voor hebt... dan zou alles wat betreft zijn verzorging een stuk makkelijk maken!!!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 19:30

Eigenlijk was dat boze wel grappig. Dat kenmerkt hem zo. Normaal is het blijheid als het vrouwtje voor de staldeur komt. Nu was het een hoofd als: "Ojeee, heb je haaaar weer met haar enge mannen met naalden, scheermesjes en spuiten! Optiefen en snel een beetje!!"

Ondertussen kan ik u allen melden dat het groepje boze bokkers de koffers kan pakken en met de door mij gefinancieerde honkbalknuppels naar Canada kunnen afreizen. Dacht ik eerst ook dat canada toch wel iets te wierd zou zijn. Nu niet meer, van meerdere kanten heb ik onweerlegbaar bewijs ontvangen dat het toch waar is. (en wel meer dan dat...hihi Duivel )

Bij deze nog even bokker: mothergoose de hemel in prijzen.
Afgod Afgod Afgod Go jij! Go jij! Heb veel aan je info gehad. Heb er al een aantal leuke ideetjes over.

Let the games begin!
Kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:39

count me in!!!!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:41

Ik voel me behoorlijk agressief.... even lekker beuken op die trut zou wel therapeutisch werken Whoosh!

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:04

Gadverdamme zeg, er is ook altijd wel wat Boos! nu die trut weer
Maar jij bent er dus helemaal klaar voor? Whoosh!
Kromliggen, dat zal ze!

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 23:33

Jeetje zeg, wat een pokkewijf!

Kunnen we die euries waar eerder over gesproken was niet gebruiken om iemand in te huren die die trut opspoort? En dan gelijk even een flink proces aannaaien natuurlijk!

En voor t honkbalknuppelfeestje, count me in!
(kunnen we niet ook een grote shovel meenemen en haar daar plat mee walsen?) Tong uitsteken

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 23:39

Ongelofelijk! wat een verhaal weer! ik hoop dat het lukt om die t**f te vinden, en een beetje snel ook nog. ik heb er gewoon geen woorden voor!

ik hoop ook dat er wat uitde onderzoeken komt, en dat het bultje niets kwaadaardigs was.
heel veel succes, dit moet gewoon goekomen!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 12:12

wat een bitch zeg en je mag mij ook meenemen met honkbalknuppel hoor, ik sla er graag op los bij zulke figuren Boos!