paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaats???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:43

owkej ik snap je punt. bekijk het ook eens van mijn kant. en om het geld gaat het mij echt niet. nou ik hou er over op jullie zijn zeer moeilijk te overtuigen.. weltrusten meneer. ( goh ik wist niet dat je al 3 kinderen hebt wat leuk )

1 verduidelijking. als ik het om het geld had gedaan had ik het paard door de verzekering laten slachten dan kreeg ik 70 % van het aankoop bedrag terug. maar dat heb ik toch niet gedaan?

ik hoop dat dat een overtuiging is.

weltrusten nogmaals nu ga ik echt proberen te slapen

Karl66

Re: paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 02:03

Het punt is heel simpel:

1. Je vertelt een verhaal wat je dan een aantal keren moet aanpassen (en er zijn nog steeds een aantal onduidelijkheden)

2. Je start het topic onder de account van iemand anders, die daar niet eens van op de hoogte was

3. Je maakt eerst je instructrice zwart, om daarna eens te bedenken dat je haar misschien ook wel eerst had kunnen opbellen

4. Je noemt de naam van de slager, misschien kan je hem beter ook eerst bellen om zijn verhaal te horen

5. Je roept dat er op marktplaats een levensgevaarlijk paard via een stal wordt aangeboden, misschien had je hun ook eerst kunnen bellen om te vertellen wat jij van het paard weet, zodat zij aktie hadden kunnen ondernemen

6. Je vertelt en passant nog even dat jou DA adviseert om mok te behandelen door af te spoelen (in dit geval nog een geluk dat je geen naam noemt)

Jij maakt dus gewoon zonder maar één seconde na te denken drie (en als je niet uitkijkt vier) mensen zwart op bokt die hun geld met paarden moeten verdienen. Denk eens aan hun kant van het verhaal

MiepprinZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 02:03

Pff... weer eens wat anders dan een kruiswoordpuzzel voor het slapen gaan...

Het is allemaal erg vaag, heb even gegoogled en Tineke Hoekstra bestaat echt, dat is 1 ding wat zeker is. Albert Zoer (en Voorn) ook, maar dat zijn beide geen mensen die in mijn ogen zomaar even op een wildvreemd paard stappen. Heb poosje bij Albert in de keuken mogen kijken... en een held is het niet met dat soort dingen, wat niet erg is, want als hij er af klapt ofzo heeft dat gevolgen bla bla... maar goed, dat staat even buiten beschouwing.

Vind het verhaal erg. Ooit is een pony van mij ook afgekeurd wegens vergroeing in het voorbeen en opgehaald door de verzekering, geen leuke ervaring.

Maar waarom heb je nooit een second opinion laten doen. Mijn paard is dat jaar ook afgekeurd, maar na beraad en veel overleg, een laatste redmiddel... en VOILA... paardebeest na halfjaar goedgekeurd...

Slacht klinkt heel makkelijk, maar als paardeneigenaar krijg je dat echt niet 123 over je hart...

En ik weet niet hoe en wat met slachters, maar als hij hem idd heeft doorverkocht, aan wie dan ook, die hem ook weer heeft laten keuren, behandelt en gecorrigeerd, en nu te koop aanbied... wat is daar dan mis mee? De advertenties komen idd erg penny achtig over, kriebelde om te gaan bellen, maar dat is al gedaan.. dus het iig om een echte handelaar.

En zoals wel vaker gebeurd zijn paarden in de ene hand onbruikbaar en in de andere wel bruikbaar... Niet elke mannetje past bij elk vrouwtje (haha, heb net de verkering uit ) Maar iedereen weet wel dat soort dingen ook niet goed kunnen gaan, je zegt zelf dat er geen band is (volgens mij is die er al heel snel, en je gaf zelf aan dat je de eerste weken fijn hebt gereden, maar goed). In andere handen kan het dus wel goed gaan! Tis een jong paard, en in onervaren handen gaan er nog wel eens wat dingen mis in de machtsstrijd... Heb het het afgelopen jaar van dichtbij meegemaakt met een jongen pony in onervaren handen, die gewoon de baas was geworden, geen aandacht wou etc... En nu correctie superfijne pony is!

Maar goed, de bedoeling van je verhaal is me niet echt duidelijk... Ben benieuwd naar je antwoorden op de vragen van de mod!

@Karl66... Heb je geprobeert een pm te sturen, maar wil niet dus dan toch maar ff via hier... Zit jij op je avatar op O'Barber?!

MiepprinZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 02:06

Hmmzz.. zie dat er wel wat foutjes in mn stukje zitten qua spelling (zal maar niet zeggen dat ik NL studeer...) maar bokt en mn pc willen niet samenwerken dus editten wil niet.. net zoals PM's sturen... excuses dus voor typefouten.. tis al laat, vakantie en heb net feestje gehad

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 02:19

Heb ik er misschien overheen gelezen? In de advertentie van dit paard staat: "Tevens en niet echt onbelangrijk ik ben al gekeurd!!!!!!!"

In de eerste post staat 'ataxie' en later dat het paard gevaarlijk is ed.
Het is een vaag verhaal. Wat vervelend zou zijn, is dat als het paard wel in orde zou zijn, het nu misschien geen eerlijke kans op een nieuwe baas zou hebben.
En zoals al vermeld in andere posts: zwartmaken van mensen is zo gebeurd! Dat zijn de dingen die worden onthouden. De rectificaties worden vaak niet gelezen of niet onthouden.

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 02:32

hoi
Wettelijk gezien sta je in je recht. je hebt een overeenkomst gesloten dat het paard naar de slacht gaat en op die gronden heb je verkocht. Niet om door te verkopen want dat had je zelf wel gedaan. Leer hieruit een les dat als je dat doet er op papier moet worden gezet dat het paard bestempt is voor de slacht en niet anders. Rechtzaak kan een mogelijkheid zijn via het buro voor rechthulp. als jij niet bij machte bent te betalen kan je altijd vragen wat je mogelijkheden zijn. Succes met dit vervelende euvel

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 03:10

Zo, ben een bonbonbloc, pak grapefruitsap, half pakje peuken en 14 pagina's verder en snap het nog steeds niet

In je eerste berichten gaf je aan een geschil te hebben met je instructrice (die Tineke) en je wilde niet meer bij haar lessen en ook niet meer het bedrag van je nieuwe paard aan haar betalen wat ze nog tegoed had, toch? Tot hier snapte ik het.

Dan plotseling heeft die Tineke het paard aan een slager verkocht en die heeft het paard weer doorverkocht aan een handelaar (met in het achterhoofd houdend dat dit in een paar uur gebeurd is, aangezien je eerdere posts nog iets anders zeiden ).

Dus waarom die wrok jegens je instructrice in de eerste berichten? Lijkt mij erg misplaatst en ik hoop dat ze dit niet zal lezen, want dan ben je een dik excuus verschuldigd.

Daarbij vindt ik je verhaal erg scheef: de ene keer is het paard afgekeurd op mok, dan op ataxie en als klap op de vuurpijl ook nog eens op ongehoord gedrag. ALS het paard serieus door de DA is afgekeurd op ataxie, dan is het dikke bull dat je hem niet ook afgekeurd kreeg bij de verzekering. Oké, jij dacht meer te vangen als je hem zou verkopen, als er een dommerd in zou stinken, wat helaas niet snel genoeg gebeurde. Het paard moest dus maar voor de dood, afgekeurd door de DA, maar niet door de verzekering. Aangezien het je 'lieve knuffelbeer' was, vind ik het erg dapper van je om hier te posten dat je blij zou zijn dat je van hem af was. Iedere paardenliefhebber gaat voor een second opinion, misschien nog wel voor een 3e, 4e en 5e ook (neem renske20 hier op bokt maar als voorbeeld). Je weet niet wat mok is (volgens mij wist ik dat al toen ik net op de manege ging rijden), dus waarom ben jij überhaupt nog aan een paard begonnen?

Ik denk dat het hier alleen maar om geld draait... Jij had gehoopt het paard afgekeurd te kunnen verkopen (zonder medeweten van de verzekering en het stamboek, anders beur je er zo weinig voor) aan een naief iemand, zodat jij je centen had om op het andere paard bij te leggen.

Maar WAAROM een topic op bokt en WAAROM al die mensen onderuit trappen, terwijl je best zelf even kunt bellen naar de aanbieder op marktplaats en daar verhaal had kunnen halen en doen. Wie weet is het wel een schappelijk iemand en kunnen alle problemen uit de wereld geholpen worden.

Maar ik geloof dat ik het -helaas- snap en dat er maar 1 reden is voor deze rel van jou uit: geld!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 10:22

Je hebt er inmiddels een paardenadvocaat opgezet begreep ik?

Bovenop alle schulden die je al hebt? het hele verhaal heeft je toch al € 10.000 gekost? Nou dan tel er maar € 1.000 tot € 2.000 bij (voor een kort geding)! Zit je al aan zo'n € 12.000 euro ondanks al je schulden....of heb je soms een grote geldboom in je tuin????

Dure jongens die paardenadvocaten .......ik kan het weten, ik heb de rekening inmiddels ontvangen ....ondanks dat ik de zaak gewonnen heb.
Ook al win je de zaak moet je toch zelf je advocaatkosten betalen! Zo is immers het Nederlandse rechtsysteem. Pro deo advocaten zijn helaas alleen voor mensen die aangeklaagd zijn door het OM!. Of je moet zelf rechtsbijstand verzekerd zijn...maar je zit op school dus kan ik mij dat niet voorstellen. trouwens onderzoekers/deskundigen dien je dan nog altijd uit eigen zak te betalen en een bodemprocedure kan maanden gaat duren.......erg duur grapje...kunnen de kosten nog met duizenden euro's verder oplopen....

Lekker laten rusten dus!
........en een slotje op dit topic!!!!!

P.s. persoonlijk geloof ik echt geen snars van dit verhaal, het rammelt (nog steeds) aan alle kanten! erg ongeloofwaardig.......

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 10:27

Een prachtige soap!

op de eerste plaats, ik geloof het verhaal van TS alleen snap ik niet echt waar ze nu zo boos over is??
Je hebt toch zelf dit paard ook weken/maanden in de verkoop gehad als een lief, talentvol paard? En nu een ander dat ook doet is de wereld te klein. Waarom? Had jij aan potenciële kopers willen melden dat je er al vaker bijna mee verongelukt was? Ik dacht het niet!

Ten 2e snap ik er geen biet van dat je het paard niet aan de verzekering kon overdoen met deze problemen, ik wil die afwijzing wel eens lezen. Kun je die pben of inscannen? Ik heb zelf een ass.kantoor en ben er wel heel erg benieuwd naar.

Ten 3e begrijp ik niet hoe je aan zo weinig kennis komt omtrent mok en ataxie. Mok is goed te genezen en ataxie is niet een doodvonnis, wel een kostbare grap. Een paard hebben is niet alleen rijden.

Ten 4e hoef je geen zorgen te maken over die handelaar in ZH, die advertenties en de prijzen zijn zo ongeloofwaardig dat iemand die daar koopt echt wel weet dat het een gok is. Ik had hem ook gelezen( voordat ik dit topic zag) en heb hem snel weer weggeklikt, brr.

Je hebt nu w.s. een slechte nacht gehad maar overleg nog even met jezelf of juridische stappen wel verstandig zijn. Het zal je alleen geld kosten en niks opleveren. Je hebt zelf verkeerde besluiten genomen en daar verander je helemaal niks aan, gedane zaken nemen geen keer.
Leer ermee leven en trek er lering uit voor de toekomst.

schattebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 10:31

Ik denk dat ik het stilletjes aan begin te begrijpen ( ja een frisse kop nu , he )

Ze dacht dat haar instructrice het paard had doorverkocht ( hoewel ik in de eerste berichten had verstaan dat die instructrice dat paard te koop aanbood op marktplaats) aan slacht en dat ze dit dus niet had gedaan en lekker wat geld op haar buik gestreken.

Maar dan heeft ze haar moeder late telefoneren en die is dan tot de conclussie gekomen dat de slager het paard heeft doorverkocht....

Het blijft allemaal heel moeilijk want er zijn zoveel tegenstrijdigheden....

Maar misschien is dat te wijten aan het feit dat ze is beginnen schrijven hier zonder ze wist hoe de vork aan de steel zat.
Maar dan nog zitten er wel wat onzekerheden in.

bv de mooipraterij over het paard ( zogezegd om hem te kunnen doorverkopen) , maar eens hij naar de slacht was kon je dit toch aanpassen? Je hebt het nu wel verwijderdt!

Geld dat denk ik niet dat voor haar belangrijk is. Volgens mij betalen haar ouders nog steeds deze dingen.( is mijn gevoel, anders laat je je moeder niet bellen naar je eigen instructrice).

Ik kan begrijpen dat het niet leuk is dat er weinig mensen geloven, maar begrijp ons ook, dit is echt een heel raar verhaal. Ik bedoel niet dat dit niet zal gebeuren in het echte leven, maar

(misschien is ze zelf wel die verkoper op marktplaats en wil zo langs deze weg wat reclame maken voor het dier en haar handel, want iedereen is hier er van overtuigd dat hij niets mankeert en dat het een mooie prijs is voor zo een fijn kopie )

Hedwigb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 10:39

misschien is ze zelf wel die verkoper op marktplaats en wil zo langs deze weg wat reclame maken voor het dier en haar handel, want iedereen is hier er van overtuigd dat hij niets mankeert en dat het een mooie prijs is voor zo een fijn kopie , jeetje wat een opmerking. WAAROM moeten jullie het allemaal NOG ERGER MAKEN. jullie weten zelf niet hoe de vork in de steel zit...! TS wil gewoon behoeden voor dit paard.., ach als jullie willen denken dat elk paard wel door iemand te rijden is.... geloof er maar in, maar beledig de TS niet zo..!

schattebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 10:48

@Hedwigb: als de TS zoals jij ze noemt echt je vriendin is, waarom noem je haar dan niet bij haar naam? of haar nick-name?

Maar ze wou het paard zelf verkopen? Met al de gebreken die er aan waren. Dus waarom alle fuss hierom?

Wat kan je dan zoveel pijn doen, als je eerst hem zelf wil verkopen ( voor het geld), hem dan toch maar naar de slacht doen ( dan heb je toch afscheid genomen , luister ik zelf zou dit heel erg vinden begrijp me niet verkeerd) en dan uiteindelijk er op uit komen dat hij terug te koop staat.

Is haar eer dan gekrenkt? Ik heb haar gisteren al de raad gegeven om bv een tegen advertentie te zetten op marktplaats. om het werkelijke verhaal van dat paard te vertellen, als ze dat dan zo graag zou willen.
Hier bij op kapaza hebben ze dat ook een tijdje gedaan voor een bepaalde handelaar, die ook slacht paarden verkocht als prachtige recreatie paarden.....

Hoe maken wij het erger. Zij begint met een verhaal dat met haken en ogen aan elkaar hangt... Wij gissen maar. Ze heeft het zelf wel uitgelokt, niet?

Hedwigb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:09

@ Schattebol; TS is korter.., waarom zou ik haar bij haar eigen naam moeten noemen...(als zelfs gewoon TS zeggen al ongeloofwaardig overkomt?!) Ze wou idd zelf het paard verkopen, met alle gebreken die er aan waren, MAAR wel aan een geschikt persoon, tot die tijd bleef hij bij tineke. OF haar eer gekrenkt is? dat denk ik niet... Lijkt mij dat ze gewoon mensen wil behoeden voor ongelukken met zo'n paard en duidelijk wil maken dat de verkoper het paard iets te leuk voorstelt... Jullie maken het erger, door te zeggen dat ze een verwend nest is en het voor het geld doet..

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:15

Sorry hoor, dit verhaal rammeld echt aan alle kanten. Ik heb zojuist alle pagina's gelezen en TS spreekt zichzelf alleen maar tegen.
Heb ook advertentie op marktplaats bekeken en ziet er toch echt wat vreemd uit. Tis alles behalve profesioneel inelkaar gezet.
Ik weet niet waarom TS dit topic heeft geopend, want je zegt zelf om anderen te behoeden voor het kopen van een gevaarlijk paard, nou zo ziet hij er niet uit, het spijt me. Je ataxie verhaal klopt ook niet, net als het mok verhaal. Vind het heel erg naar, maar ik kan en wil je niet geloven.

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:21

Zo, 'even' bijgelezen sinds mijn laatste post van gisteren maar op één belangrijke vraag heb ik nog geen antwoord gezien, namelijk:

als de dierenarts daadwerkelijk zware ataxie heeft geconstateerd waarom de verzekering dan niet akkoord gaat met afkeuring?

Ben zeer benieuwd naar het antwoord. Ik krijg nu de indruk dat het paard niet goed in ingereden/verreden en dat daar de zgn. gedragsproblemen vandaan komen. Hoe zit het met de rug van dit paard??

Droevig dat zo'n jong paard zoveel ellende en onkunde op zijn weg tegenkomt.

lovelygirly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:22

Als ik het goed lees in het begin
staat er dat je de handelaar niet zwart wilt maken
en zoals ik nu de laatste paar berichten lees heb je dat wel gedaan(en meerdere mensen heb ik begrepen)

wat wil je hier mee bereiken
dat wij erge medelijden met je hebben enzow..
misschien is het sneu als het echt waar is
maar denk eens aan het paardje..
die zou eerst volgens jou naar de slacht gaan
omdat hij zich raar gedraagt ofzow.. en dan word het weer door verkocht en doorverkocht...
En je zit op 2 verschillenden profielen? hmm ik snap het niet
En zoals ik las hebben mensen in je profiel gekeken.. en staat er dat hij een knuffelbeest is..
maar ik heb in die accounten gekeken waar jij op heb gezeten
en dat is nu allemaal weg?

Dit is toch een beetje raar en niet geloofwaardig?
ik wil hier niks of niemand beledigen ofzo maar dit kan ook niet?

Meis zoek een leven of geef bewijs dat het echt waar is
want als ik eerlijk moet zijn lijkt dit op een penny-verhaal

(dit is mijn mening en kan ik hier uit opmaken... dus val me niet aan als ik het mis heb)

hmm succes en sterkte dan maar ofsow..

Ps( fluffymeis (niks in het profiel)
XlucienneX (niks in het profiel)

wat ik er dus uit opmaak ben jij 1 van die 2 maar zit/zat op allebei de accounten)
Laatst bijgewerkt door lovelygirly op 29-12-05 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

schattebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:24

Ik vind het heel nobel van haar. en waarschijnlijk heeft ze naief gehandeld met hem naar de slacht "te laten brengen". Terwijl hij terug in het verkoopscircuit tercht komt. ( zielig voor dit paardje , ik hoop uit de grond van mijn hart dat die een goed baasje mag tegenkomen en daar zijn gedragsproblemen worden opgelost).

Maar ik blijf erbij. de situatie die zich nu voor doet hier op bokt heeft ze volgens mij zelf uitgelokt.

Nogmaals verontschuldig ik mij hiervoor dat ik het niet meteen geloof en vind ik het echt erg voor haar als ze niet wordt geloofd mocht dit verhaal waar zijn.

Maar waar zijn je ouders dan in heel deze kwestie? zijn die dan ook zp naief?

En ik denk wel ( zoals hier al eerder werd vermeld) dat iemand die een paard koopt er wel voor op zijn hoede zijn voor zo een mooi paard en dan tegen zo een kleine prijs. En tegenwoordig laat toch iedereen zijn paard eens keuren ( hij is trouwens gekeurd ) is die nieuwe keuring dan ook oplichterij?

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:26

Juist, wanneer een paard atactisch is, dan wordt hij never nooit niet goed gekeurd. Huidige verkoper (wie dat ook mag wezen) zal hier niet over liegen en zal paard echt wel hebben laten keuren. Hoe komt het dan dat ie is goedgekeurd als jij zegt dat hij zo erg atactisch is?

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:30

schattebol schreef:
Ik denk dat ik het stilletjes aan begin te begrijpen ( ja een frisse kop nu , he )

Ze dacht dat haar instructrice het paard had doorverkocht ( hoewel ik in de eerste berichten had verstaan dat die instructrice dat paard te koop aanbood op marktplaats) aan slacht en dat ze dit dus niet had gedaan en lekker wat geld op haar buik gestreken.

Maar dan heeft ze haar moeder late telefoneren en die is dan tot de conclussie gekomen dat de slager het paard heeft doorverkocht....

Het blijft allemaal heel moeilijk want er zijn zoveel tegenstrijdigheden....

Maar misschien is dat te wijten aan het feit dat ze is beginnen schrijven hier zonder ze wist hoe de vork aan de steel zat.
Maar dan nog zitten er wel wat onzekerheden in.

bv de mooipraterij over het paard ( zogezegd om hem te kunnen doorverkopen) , maar eens hij naar de slacht was kon je dit toch aanpassen? Je hebt het nu wel verwijderdt!

Geld dat denk ik niet dat voor haar belangrijk is. Volgens mij betalen haar ouders nog steeds deze dingen.( is mijn gevoel, anders laat je je moeder niet bellen naar je eigen instructrice).

Ik kan begrijpen dat het niet leuk is dat er weinig mensen geloven, maar begrijp ons ook, dit is echt een heel raar verhaal. Ik bedoel niet dat dit niet zal gebeuren in het echte leven, maar

(misschien is ze zelf wel die verkoper op marktplaats en wil zo langs deze weg wat reclame maken voor het dier en haar handel, want iedereen is hier er van overtuigd dat hij niets mankeert en dat het een mooie prijs is voor zo een fijn kopie )

owkej ik snap ook wel dat het verhaal nu flink vaag is. maar gelukkig begrijp je dat ik zao maar ben beginnnen te typen en toen had ik nog geen stappen ondernomen daar ben ik niet zo'n held ik.

ik heb vammorgen alles nog eens doorgelezen en er klopt inderdaad niet veel meer van.

de advocaat is gebeld en inderdaad het gaat veel geld kosten. de advocaate vond het het beste hem maar te laten verkopen dan kwamen ze er zelf wel achter.
ik weet wel wat mok is maar mok met vet dikke benen ( zie foto marktplaat rechts achter) ik schrok ervan bij mij was hij gezond en toen ik er een week later kwam zag hij er heel erg anders uit.

de slager heeft ons nu flink in de zeik genomen maar we laten het hierbij.
teveel gedoe en ufarno zou alleen maar de dupe worden

ik hoop nu dat veel mensen hier op bokt gelijk hebben. en dat hij zo een beter plekje krijgt.maar ik vind dat dan de adverteerder eerlijker had moeten zijn en een directe advertentie moet maken.

maar wie ben ik om daar iets van te zeggen

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:32

Kris25 schreef:
Juist, wanneer een paard atactisch is, dan wordt hij never nooit niet goed gekeurd. Huidige verkoper (wie dat ook mag wezen) zal hier niet over liegen en zal paard echt wel hebben laten keuren. Hoe komt het dan dat ie is goedgekeurd als jij zegt dat hij zo erg atactisch is?

wie zegt dat hij goedgekeurd is?

er staat in de advertenties.. paard is gekeurd .. niet hij is goedgekeurd. iedereen die het leesd gaat er gelijk vanuit dat hij goedgekeurd is

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:32

Ik heb even gebeld en hij is goedgekeurd..... Dus.....

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:34

Ik vind het een vreemd verhaal. Wat wil je bereiken met dit topic? Er van uitgaande dat alles niet verzonnen is, het zijn jouw zaken niet meer. Je hebt de verkoop/naar de slacht brengen van je paard doelbewust uit handen gegeven om maar van dat paard af te zijn

Je kunt nu gaan miepen dat iedereen de boel bedonderd, maar had dan alles zelf geregeld.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:37

Kris25 schreef:

heb je bewijs en de papieren ? goedgekeurd klinisch of rontger?? daar zit ook weer een wereld van verschil in.

wij waren zo enorm idioot om hem niet op foto te zetten wij dachten erg naief van er zal wel niks aan de hand zijn met hem.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:38

Ann schreef:
Ik vind het een vreemd verhaal. Wat wil je bereiken met dit topic? Er van uitgaande dat alles niet verzonnen is, het zijn jouw zaken niet meer. Je hebt de verkoop/naar de slacht brengen van je paard doelbewust uit handen gegeven om maar van dat paard af te zijn

Je kunt nu gaan miepen dat iedereen de boel bedonderd, maar had dan alles zelf geregeld.

je hebt gelijk ik kan niet gaan miepen.

ik heb alle tips in de toppic gebruikt en ik kan hem niet meer een beter plekje geven dus die handelaar red zich er nu maar mee.

waarom ik deze toppic opende.

ik voelde me gewoon zo flink in de zeik genomen.
en ik was er boos om het paard dat wij dachten weggebract te hebben stond oppeens weer springlevend op mijn beeldsherm.
ik denk dat ik fout gehandeld heb om een toppic te openen. maar ik wou weten wat ik kon doen om hem alsnog naar de slacht te brengen of om hem eerlijk te verkopen. iedere koper die bij ons kwam kreeg ook eerst het ataxie verhaal en dat hj zware mok had aan zijn achterbenen. hellaas kocht niemand hem. en maakten we de keus voor de dood.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:44

XlucienneX schreef:
Kris25 schreef:

heb je bewijs en de papieren ? goedgekeurd klinisch of rontger?? daar zit ook weer een wereld van verschil in.

wij waren zo enorm idioot om hem niet op foto te zetten wij dachten erg naief van er zal wel niks aan de hand zijn met hem.

Ik heb iemand aan de telefoon gehad die mij wist te vertellen dat het paard klinisch en rontchenologisch is goedgekeurd en dat ze idd papieren hebben.