Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) Maar iedereen weet wel dat soort dingen ook niet goed kunnen gaan, je zegt zelf dat er geen band is (volgens mij is die er al heel snel, en je gaf zelf aan dat je de eerste weken fijn hebt gereden, maar goed). In andere handen kan het dus wel goed gaan! Tis een jong paard, en in onervaren handen gaan er nog wel eens wat dingen mis in de machtsstrijd... Heb het het afgelopen jaar van dichtbij meegemaakt met een jongen pony in onervaren handen, die gewoon de baas was geworden, geen aandacht wou etc... En nu correctie superfijne pony is!

).
)
) 

, ik hoop uit de grond van mijn hart dat die een goed baasje mag tegenkomen en daar zijn gedragsproblemen worden opgelost).
) is die nieuwe keuring dan ook oplichterij? schattebol schreef:Ik denk dat ik het stilletjes aan begin te begrijpen ( ja een frisse kop nu , he)
Ze dacht dat haar instructrice het paard had doorverkocht ( hoewel ik in de eerste berichten had verstaan dat die instructrice dat paard te koop aanbood op marktplaats) aan slacht en dat ze dit dus niet had gedaan en lekker wat geld op haar buik gestreken.
Maar dan heeft ze haar moeder late telefoneren en die is dan tot de conclussie gekomen dat de slager het paard heeft doorverkocht....
Het blijft allemaal heel moeilijk want er zijn zoveel tegenstrijdigheden....
Maar misschien is dat te wijten aan het feit dat ze is beginnen schrijven hier zonder ze wist hoe de vork aan de steel zat.
Maar dan nog zitten er wel wat onzekerheden in.
bv de mooipraterij over het paard ( zogezegd om hem te kunnen doorverkopen) , maar eens hij naar de slacht was kon je dit toch aanpassen? Je hebt het nu wel verwijderdt!
Geld dat denk ik niet dat voor haar belangrijk is. Volgens mij betalen haar ouders nog steeds deze dingen.( is mijn gevoel, anders laat je je moeder niet bellen naar je eigen instructrice).
Ik kan begrijpen dat het niet leuk is dat er weinig mensen geloven, maar begrijp ons ook, dit is echt een heel raar verhaal. Ik bedoel niet dat dit niet zal gebeuren in het echte leven, maar
(misschien is ze zelf wel die verkoper op marktplaats en wil zo langs deze weg wat reclame maken voor het dier en haar handel, want iedereen is hier er van overtuigd dat hij niets mankeert en dat het een mooie prijs is voor zo een fijn kopie)
Kris25 schreef:Juist, wanneer een paard atactisch is, dan wordt hij never nooit niet goed gekeurd. Huidige verkoper (wie dat ook mag wezen) zal hier niet over liegen en zal paard echt wel hebben laten keuren. Hoe komt het dan dat ie is goedgekeurd als jij zegt dat hij zo erg atactisch is?

Kris25 schreef:Ik heb even gebeld en hij is goedgekeurd..... Dus.....
Ann schreef:Ik vind het een vreemd verhaal. Wat wil je bereiken met dit topic? Er van uitgaande dat alles niet verzonnen is, het zijn jouw zaken niet meer. Je hebt de verkoop/naar de slacht brengen van je paard doelbewust uit handen gegeven om maar van dat paard af te zijn
Je kunt nu gaan miepen dat iedereen de boel bedonderd, maar had dan alles zelf geregeld.
XlucienneX schreef:Kris25 schreef:Ik heb even gebeld en hij is goedgekeurd..... Dus.....
heb je bewijs en de papieren ? goedgekeurd klinisch of rontger?? daar zit ook weer een wereld van verschil in.
wij waren zo enorm idioot om hem niet op foto te zetten wij dachten erg naief van er zal wel niks aan de hand zijn met hem.