Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheSam schreef:Pffff... dat soort opmerkingen slaan nergens op!! Lees eens verder dan je neus lang is
Kaja schreef:Vreemd...Ik ben namelijk ook nog nooit bij BM stables geweest en ik zou er wel heen gaan
!
Ik geloof dat jij met de verkeerde ogen leest Jasper...
BM stables wordt namelijk voor alles wat lelijk is uitgemaakt door sommige betweters hier, je weet wel personen die de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt, en daar zou Natasha niet op mogen reageren....
Kom JIJ uit de prehisterische tijd??!!
gijsenkim schreef:Juist mensen met een horen zeggen verhaal gaan een conflict aan, BM verdedigd zich en dat mag............... toch???
Of denk jij dat BM topics start???
russel schreef:Maar wordt er wel aan de kopers gevraagd of ze weten hoe ze met een paard om moeten gaan? Kunnen ze behoorlijk rijden op een braaf paard dat op verantwoorlijke manier wordt gevoerd, voldoende beweging blijft krijgen en op ervaren manier mee wordt omgegaan? Deze kopers vinden natuurlijk allemaal van wel.
lvanbattum schreef:
En als je zo goed kunt rijden, rijdt dan lekker zelf een paard in![]()
Maar zeik geen mensen af omdat je dat niet kan en ze je proberen te helpen om een passend paard te vinden
Jasper schreef:Een weinig inhoudelijk antwoord, helaas.
Citaat:Ik denk dat mijn standpunt inmiddels wel duidelijk genoeg is.....
Belli schreef:Mijn trainer heeft ook voorgesteld om een 3/4/5 jarige te kopen. Mijn antwoord was NEE! Ik wil 5/6/7 jaar later dan niet tot de conclusie komen dat ik nog alatijd in de B zit (ik heb nix tege de B, echt waar niet, maar heb persoonlijk andere ambities)
russel schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat zij niet in staat is een groen paard correct in te rijden.
Citaat:maar heb persoonlijk andere ambities
russel schreef:Dat een paard voor in de manege niet geschikt is omdat het mankementen heeft, begrijp ik. Maar daar komen zoveel mensen, verkoop dat paard dan van daaruit. Kun je meteen zien of deze ruiter niet te zwaar is en voldoende kan rijden. Misschien nog paardje daar in pension, kassa. Dit paard de handel in doen, tja.....
russel schreef:Ik kom elke dag een handelaar tegen die ronduit slecht voor de dieren is,. deze man verwens ik elke dag maar weer. Maar over hem wordt geen topic gestart. Altijd maar weer die bedden en matrassen fabriek.
Naamsbekendheid krijg je iig wel