Little_Gift schreef:Net zoals correct quoten
Goh, heb he eindelijk je kans waar gezien? Gefeliciteerd! Was jij niet weg uit dit topic?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Zijn er geen bokkers in de buurt die TS kunnen helpen zoeken naar een plekje?
Ik weet niet hoeveel stallen er in die buurt zijn en waar TS voorheen al gestaan heeft.
Maar er moet toch wel iets te vinden zijn?
Art_Ificious schreef:Zijn er geen bokkers in de buurt die TS kunnen helpen zoeken naar een plekje?
Ik weet niet hoeveel stallen er in die buurt zijn en waar TS voorheen al gestaan heeft.
Maar er moet toch wel iets te vinden zijn?
Aan TS zelf, hoever wil je dagelijks rijden voor een stal? Misschien dat je iets verder weg wel kan vinden?
Ook nog even, niet achterdochtig zijn naar pensionbazen. Paspoort afgeven is echt wel normaal. Je moet het paspoort wel ten alle tijden mogen krijgen.
Ik sta zelf privé, maar paspoort ligt in een kast waar de boer ook toegang toe heeft.
Dreamboy schreef:Ze wordt nu wel op elk dingetje aangevallen. Ik keur haar manier van communiceren, of juist het ontbreken daarvan ook absoluut niet goed. Maar voor je haar ergens op aan valt moet je wel eerst even alles lezen. Bovendien heeft ze eerder ook al aangegeven dat ze ook werkt en de door de staleigenaar bepaalde openingstijd niet altijd gunstig is voor haar. Misschien heeft ze dus de afgelopen dagen gewerkt en kon ze daarom niet naar de pony.
Boktneuzer schreef:Dreamboy schreef:Ze wordt nu wel op elk dingetje aangevallen. Ik keur haar manier van communiceren, of juist het ontbreken daarvan ook absoluut niet goed. Maar voor je haar ergens op aan valt moet je wel eerst even alles lezen. Bovendien heeft ze eerder ook al aangegeven dat ze ook werkt en de door de staleigenaar bepaalde openingstijd niet altijd gunstig is voor haar. Misschien heeft ze dus de afgelopen dagen gewerkt en kon ze daarom niet naar de pony.
Als ik een pony had en er veel omgaan zou ik gewoon vrij nemen. En er gewoon heen gaan om hem te halen
Kabayo schreef:Moet je wel eerst een stal hebben hè… en het is zo makkelijk volgens iedereen maar toch kan niemand er een benoemen die een drachtige Shet per direct aanneemt
Ik woon 2u van TS af dus totaal niet in de buurt en ook niet haalbaar met de scooter () maar anders was ze zeker welkom. En dat zegt niemand hier, behalve ‘ga langs mensen in de buurt en plaats een FB bericht’. En succes verder
Nahja ik hoop dat ze snel iets gevonden heeft. Ik weet nog wel in mijn pensionstal tijd dat het helemaal niet zo makkelijk is voor een Shetlander een goede plek te vinden. De meeste stallen willen ze niet (dwars, onopgevoed, gaan altijd ontsnappen etc) en dat hoeft de Shet niet eens te zijn, maar zo staan ze nou eenmaal bekend
senna21 schreef:Boktneuzer schreef:Als ik een pony had en er veel omgaan zou ik gewoon vrij nemen. En er gewoon heen gaan om hem te halen
Het hangt van je werk af of dat mogelijk is.
Afgeven op alles wat TS hier schrijft, gaat sowieso niet helpen. We kennen de situatie en mensen niet.
Ik hoop voor alle betrokkenen dat er spoedig een oplossing komt die rust geeft voor iedereen.
Poekkie schreef:Idd tazzey![]()
Hier is ook plek, heb zelf twee shets (belgie, niet in de buurt helaas) maar niet voor iemand met het imago dat in deze topics is gevormd. Tijdelijke opvang zonder optie tot bezoekrecht wil ik eventueel wel doen als daar interesse naar is.
Little_Gift schreef:Poekkie schreef:Idd tazzey![]()
Hier is ook plek, heb zelf twee shets (belgie, niet in de buurt helaas) maar niet voor iemand met het imago dat in deze topics is gevormd. Tijdelijke opvang zonder optie tot bezoekrecht wil ik eventueel wel doen als daar interesse naar is.
Zonder bezoekrecht? Dus de eigenaar mag wel betalen maar mag het eigen dier niet zien? Dit is toch totaal niet normaal?