Paardenkamp, wiens paard staat er ook op de wachtlijst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 05:32

De paardjes die boven wachtlijstnummer 102 stonden....... jullie stijgen weer een plaatsje....vrijdag hebben we onze Lightning moeten laten inslapen....... 32 jaar, ruim 12 jaar op de wachtlijst..... ik had het haar zo ontzettend gegund om nog een tijdje op de Paardenkamp te staan......aan de andere kant...nu waren we bij haar toen ze werd ingeslapen... ach lieve, lieve mooie oude dame.........Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

YvonneV

Re: Paardenkamp, wiens paard staat er ook op de wachtlijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 09:48

Heel veel sterkte. Ik was er ook bij toen onze 39 jarige pony op de paarden kamp werd ingeslapen.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 09:59

Sterkte mijn vorige paard heeft de paardenkamp ook niet gehaald maar mijn nieuwe mocht daar voor in de plaats
Die had toen de leeftijd nog niet ,nu wel
Hij mag ook komen maar vind hem nog tegoed
Als ik vind dat hij er wel aan toe is moet ik zelf reageren

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 12:27

Sterkte Lightielight. Wat een gemis.

Salamaleque, is er misschien iets misgegaan met je jaarlijkse donatie, dat daardoor je plek op de lijst verdwenen is? Andere naam of rekening ofzo dan normaal?

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 14:04

Veel sterkte, wat een leeftijd... |(

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 20:53

Ze moeten 11km wolfwerend raster aanleggen. Kosten 60.000 euro. Ze vragen om extra donaties. Helaas ligt op dit moment de site er uit.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 13:41

YvonneV schreef:
Ze moeten 11km wolfwerend raster aanleggen. Kosten 60.000 euro. Ze vragen om extra donaties. Helaas ligt op dit moment de site er uit.

Naar ik vernomen heb, zijn er de laatste tijd veel donateurs afgehaakt omdat het leven voor iedereen veel duurder is geworden. Kunnen ze geen subsidie krijgen voor dat wolfwerend raster? Het is toch te gek, ik volg ook het wolventopic op Bokt, hoe dierenhouders in de (ook financiele) problemen komen door het falende wolvenbeleid.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 14:07

anjali schreef:
YvonneV schreef:

Naar ik vernomen heb, zijn er de laatste tijd veel donateurs afgehaakt omdat het leven voor iedereen veel duurder is geworden. Kunnen ze geen subsidie krijgen voor dat wolfwerend raster? Het is toch te gek, ik volg ook het wolventopic op Bokt, hoe dierenhouders in de (ook financiele) problemen komen door het falende wolvenbeleid.

Ze krijgen wel subsidie, het maximale bedrag, dat ligt rond de 20.000 euro. Maar ja, dan blijft er dus nog een heel bedrag over.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-25 21:08

Sterkte Lightielight!

salamaleque

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-25 07:38

Karina schreef:
Sterkte Lightielight. Wat een gemis.

Salamaleque, is er misschien iets misgegaan met je jaarlijkse donatie, dat daardoor je plek op de lijst verdwenen is? Andere naam of rekening ofzo dan normaal?

Sterkte Lightielight maar wat een prachtige leeftijd, het maakt het gemis niet minder!
Geen idee Karina, ik heb al jaren een automatische afschrijving van dezelfde rekening :(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-25 07:41

Kent hier iemand het paard Urbanus? Wat een schatje is dat en echt nog een beauty om te zien ook.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-25 07:02

Ik heb mijn paard in juni ingeschreven en donateur geworden , maar tot op heden niks meer gehoord. Volgens mij zijn wij nog niet eens op de wachtlijst gezet… >;)

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-25 07:25

Hieperdi schreef:
Ik heb mijn paard in juni ingeschreven en donateur geworden , maar tot op heden niks meer gehoord. Volgens mij zijn wij nog niet eens op de wachtlijst gezet… >;)

De wachtlijst is niet open, volgens mij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-25 08:33

Lieser schreef:
Hieperdi schreef:

De wachtlijst is niet open, volgens mij.

Klopt.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-25 09:28

Hieperdi schreef:

Dat kan niet, de wachtlijst is niet open inderdaad

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-25 13:10

Je moet donateur zijn om bericht te krijgen dat de wachtlijst open gaat en je paard op te kunnen geven, dus dat doe je goed. Maar de lijst is al een jaar of 9 niet meer open geweest, dus je kunt je paard nu niet zo opgeven. Dus kwestie van geduld. Wij waren indertijd ook een paar jaar donateur voordat we ons paard konden opgeven. Vorig jaar is ze naar de Paardenkamp gegaan maar dat is dus bij elkaar een proces van iets van 14 jaar geweest. Het is echt voor de "lucky few".

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 13:58

Mijn pony wordt 19 mei opgenomen, ik ben vorige week gebeld. Nog iemand hier die dan met haar pony komt?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 14:41

Hoe zit het met die wolfwerende omheining die ze wilden\moeten gaan plaatsen? Ik vind het een naar idee dat die r*twolven daar nu ook al in de buurt zouden zitten.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 16:45

Kkkaren schreef:
Mijn pony wordt 19 mei opgenomen, ik ben vorige week gebeld. Nog iemand hier die dan met haar pony komt?

Wat tof!! Hoe oud is je pony en hoe lang hebben jullie op de wachtlijst gestaan? Ben wel benieuwd!

Ben ook heel benieuwd wanneer de wachtlijst weer open gaat, ik heb toch het idee dat dat niet heel lang meer gaat duren, ik was er laatst en dan laten ze dat toch wel een beetje half doorschemeren. Heb ook online door wat mensen al wat opmerkingen in die richting langs zien komen. Hoop het, wil mijn andere paarden er ook graag op hebben!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-26 18:52

Wij zijn ook gebeld, maar houden hem toch nog even hier, wellicht volgend jaar. Ik had verwacht dat het nog even zou duren maar het ging snel ineens.

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 19:15

martinev schreef:
Kkkaren schreef:

Wat tof!! Hoe oud is je pony en hoe lang hebben jullie op de wachtlijst gestaan? Ben wel benieuwd!

Ben ook heel benieuwd wanneer de wachtlijst weer open gaat, ik heb toch het idee dat dat niet heel lang meer gaat duren, ik was er laatst en dan laten ze dat toch wel een beetje half doorschemeren. Heb ook online door wat mensen al wat opmerkingen in die richting langs zien komen. Hoop het, wil mijn andere paarden er ook graag op hebben!

Ze wordt over 1,5 week 20. Ik heb mijn andere pony ingeschreven toen de wachtlijst de laatste keer open was. Hij is helaas overleden ruim een jaar geleden (26 jaar), en toen kon zij de inschrijving met wachttijd overnemen.

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 12:31

Wat was jullie positie op de wachtlijst bij de laatste update Kkkaren en Charaz?

Leuk dat jullie een plekje aangeboden hebben gekregen!

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 12:38

Bij mij 50. Maar dat was dus de positie van mijn oude paard, als hij nog had geleefd was hij al eerder opgeroepen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-26 14:56

65 bij mij

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 20:20

Oh dat valt alles mee. Mijne staat op 76, dan zou ik bijna aan de beurt moeten zijn.