Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

YvonneV schreef:Ze moeten 11km wolfwerend raster aanleggen. Kosten 60.000 euro. Ze vragen om extra donaties. Helaas ligt op dit moment de site er uit.
anjali schreef:YvonneV schreef:Ze moeten 11km wolfwerend raster aanleggen. Kosten 60.000 euro. Ze vragen om extra donaties. Helaas ligt op dit moment de site er uit.
Naar ik vernomen heb, zijn er de laatste tijd veel donateurs afgehaakt omdat het leven voor iedereen veel duurder is geworden. Kunnen ze geen subsidie krijgen voor dat wolfwerend raster? Het is toch te gek, ik volg ook het wolventopic op Bokt, hoe dierenhouders in de (ook financiele) problemen komen door het falende wolvenbeleid.
Karina schreef:Sterkte Lightielight. Wat een gemis.
Salamaleque, is er misschien iets misgegaan met je jaarlijkse donatie, dat daardoor je plek op de lijst verdwenen is? Andere naam of rekening ofzo dan normaal?
Kkkaren schreef:Mijn pony wordt 19 mei opgenomen, ik ben vorige week gebeld. Nog iemand hier die dan met haar pony komt?
martinev schreef:Kkkaren schreef:Mijn pony wordt 19 mei opgenomen, ik ben vorige week gebeld. Nog iemand hier die dan met haar pony komt?
Wat tof!! Hoe oud is je pony en hoe lang hebben jullie op de wachtlijst gestaan? Ben wel benieuwd!
Ben ook heel benieuwd wanneer de wachtlijst weer open gaat, ik heb toch het idee dat dat niet heel lang meer gaat duren, ik was er laatst en dan laten ze dat toch wel een beetje half doorschemeren. Heb ook online door wat mensen al wat opmerkingen in die richting langs zien komen. Hoop het, wil mijn andere paarden er ook graag op hebben!