Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melewel94 schreef:Geen idee of het gemeente is, of particulier. Moet ik donderdag nog navragen.
Daar zat ik inderdaad ook mee, langs de andere kant van het huis is waarschijnlijk te smal. Langs de achterzijde van het terrein loopt wel een pad, waar je door kan voor naar het voetbalveld te gaan, maar daar hebben ze een wit/rood paaltje neergezet heb ik gezien... lekker handig... anders was het zo opgelost...
Edit:
[ [url=m/6AaL5O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fEGhuI.png]Afbeelding[/url] ]
Melewel94 schreef:Mag er wel paarden houden, maar mag er geen ‘klassieke’ paardenwei van maken.
Mag dus niet volledig ploegen, kaal maken en opnieuw zaaien.
Even de toevoeging vanuit de gemeente:
Het achterliggende perceel is ingekleurd als natuurgebied (groene kleur) (zie figuur in bijlage). Dit betekent dat het huidige boskarakter van dit perceel dient behouden te blijven. Enkele bomen kunnen eventuele gekapt worden, maar het verwijderen van alle bomen en omvorming naar paardenweide lijkt me niet mogelijk
Met wat creativiteit is er zeker iets moois van te maken, Daar maak ik me niet zo een zorgen over.
goeroe schreef:Melewel94 schreef:Mag er wel paarden houden, maar mag er geen ‘klassieke’ paardenwei van maken.
Mag dus niet volledig ploegen, kaal maken en opnieuw zaaien.
Even de toevoeging vanuit de gemeente:
Het achterliggende perceel is ingekleurd als natuurgebied (groene kleur) (zie figuur in bijlage). Dit betekent dat het huidige boskarakter van dit perceel dient behouden te blijven. Enkele bomen kunnen eventuele gekapt worden, maar het verwijderen van alle bomen en omvorming naar paardenweide lijkt me niet mogelijk
Met wat creativiteit is er zeker iets moois van te maken, Daar maak ik me niet zo een zorgen over.
Hoe is dit eigenlijk afgelopen? Ik kan er eerlijk gezegd niets anders van maken dan dat de gemeente zegt dat het niet mag, maar dat je het gewoon gaat doen.