Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monmaster schreef:Zo tristan dat is een lange tijd...je hoort maar weinig dat paarden zo lang mogen blijven. Ik vind dat dan ook wel eens sneu als ik zie dat er een paard van die leeftijd nog te koop staat... Denk ik ach arm dier... Op die leeftijd nog van baas en plek veranderen. Heeft zijn hele leven zijn best gedaan en dan moet ie weg!
Ik snap ook gerust wel de andere kant: beter bij een ander goed verzorgd dan ten kostte van het welzijn aanhouden, of omdat mensen het moeilijk vinden om zelf afscheid te moeten nemen. Etc...
Tja een derde erbij is een optie, maar als ik samen met mijn rijmaatje op pad ga... Staat die weer alleen... 4 zou het mooist zijn... Ik vind dat mijn erf daar te klein voor is. Kan wat stalling betreft wel 20 paarden houden... Maar qua grond niet.
Tis zoals het is...
Ik ga ff buienradar bekijken en maar mijn rondje doen...
Nicky1963 schreef:Wat leuk, dit topic!
Allemaal paarden-aan-huis slaafjesHier ook mijn 5 paarden aan huis: 6 boxen, weiland, trainingsveld en rijbak.
Maar er gaat wel het een en ander veranderen, want over 3 maanden gaan we verhuizen naar Overijssel. Daar zal ik slaaf van mijn vet over-the-top-stallen + binnenrijbaan zijn, maar ik kan niet wachten tot het zover is!!
Waarschijnlijk zal ik de eerste avond dat we daar wonen een stoel in de binnenbak zetten en gewoon alleen maar gaan zitten kijken... en genieten.... en kijken... Tenminste, zo stel ik het me voor. Maar nog waarschijnlijker is het dat ik daar helemaal nooit meer tijd voor zal hebben: als ik alles bij moet gaan houden!
In ons nieuwe huis kan ik van binnen wel de stapmolen en de weilanden zien, maar de stallen, rijbaan en nog te realiseren paddocks niet. Maar mij hoor je niet klagen hoor.