Was iemand met gat in kop...beterschap

Ik heb bij de paarden op stal om even voor middernacht tot zo lang als het nodig is.Ze krijgen dan een laatste portie hooi,knoop een halster om en houd ze vast in de stal totdat de ergste meuk over is.
Heb ze het 1e jaar laten gaan op de baan maar vond niet fijn,zwarte paarden in het donker...nee

Nu blijven ze lekker even aan de knabbel,proberen wel wat om te kijken en als het rustiger is mogen ze weer los en staan ze ook rustig naar het vuurwerk te kijken.
Carbit is geen enkel probleem,net als jagers met een schrootbuks

Beroepen...voordat ik ziek werd was ik dierensteward bij de KLM,heb er 16 jaar gewerkt en allerlei voorkomende werkzaamheden gedaan.
Rondrijden op de heftruck of met de trekker dieren ophalen/wegbrengen naar het toestel,pallets met dieren opbouwen/afbreken,honden uitlaten,dieren verzorgen,deels achter de pc om ervoor te zorgen dat alles op tijd opgehaald/weggebracht werd,stallen schoonmaken,paarden laden/lossen en mee met begeleidend transport.
Gevarieëerde kost zeg maar.
Helaas werd ik in 2008 ziek en ben ik nu volleerd "bank-medewerker",werken zit er helaas niet meer in

Nagels lakken,make-up...geen energie voor dat soort zaken en aangezien ik eigenlijk nooit wegga ook niet echt nuttig

Spatter...heel veel export van bestuivers en biologische bestrijders