Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_suus19_ schreef:Ik heb ze momenteel ook alleen op bestrating. De wei was zo kapot gelopen die heb ik afgesloten. Net te laat omdat ik op vakantie was helaas, maar goed..
Ik weet alleen niet hoe ze slapen.. Denk op de verharding ook. Hoop dat de wei snel weer open kan, als het wat droger wordt. Met de hoeven enzo gaat het wel prima op de verharding.
Fabster schreef:Sammyoo schreef:Wel erg blij met onze nieuwe aankoop dit jaar: de hayshelter. Hooi eten ze per paard gedoseerd in het voerstation, daarnaast is er altijd stro om te knabbelen
Dat is echt handig! Wasr heb je dat vandaan? En wat zijn de kosten? Hoe werkt t? Honderden vragen, maar dit is wel een antwoord op hoe je in verschillende behoeftes voorziet als je de paarden in een kudde hebt!
Yontheke schreef:Sammyoo: De paddock is bij jullie ook de rijbak denk ik he? Lukt dat goed met de paarden?
Ik merk dat als ik ze de piste bijgeef als paddock en ze moeten dan aan het werk dat dat mentaal niet altijd even evident is. Zeker niet met mijn effectieve rijpaard. Die doet het altijd beter in de zomer als de piste afgesloten is en hij er enkel in moet om te werken.
TuttiFrutti_ schreef:_suus19_ schreef:Ik heb ze momenteel ook alleen op bestrating. De wei was zo kapot gelopen die heb ik afgesloten. Net te laat omdat ik op vakantie was helaas, maar goed..
Ik weet alleen niet hoe ze slapen.. Denk op de verharding ook. Hoop dat de wei snel weer open kan, als het wat droger wordt. Met de hoeven enzo gaat het wel prima op de verharding.
Dat wilde ik net vragen... Maakt het niet uit als ze gaan liggen dan? Voor de pezen enzo? Krijgen ze geen wondjes..?
Manon 2 schreef:Wat zijn behalve verlichting de dingen die het voor jullie makkelijker maken in de wintermaanden? Ik zag bijvoorbeeld ergens een elektrische kruiwagen, lijkt me super handig door het zand heen bijvoorbeeld.
Manon 2 schreef:Wat zijn behalve verlichting de dingen die het voor jullie makkelijker maken in de wintermaanden? Ik zag bijvoorbeeld ergens een elektrische kruiwagen, lijkt me super handig door het zand heen bijvoorbeeld.
NiFallor schreef:Manon 2 schreef:Wat zijn behalve verlichting de dingen die het voor jullie makkelijker maken in de wintermaanden? Ik zag bijvoorbeeld ergens een elektrische kruiwagen, lijkt me super handig door het zand heen bijvoorbeeld.
Het maakt hier ook direct een electrische kruiwagen overbodig haha, want ik hoef maar een paar meter te kruien.
Manon 2 schreef:NiFallor schreef:Het maakt hier ook direct een electrische kruiwagen overbodig haha, want ik hoef maar een paar meter te kruien.
Poepen ze netjes alleen op het hardegoed opgevoed