Maartje1990 schreef:EvaC: Ik verzin er niet van alles bij, ik denk er gewoon over na, daar is niets mis mee toch?![]()
Maar misschien moet je even het topic goed doorlezen want heb ik antwoord gegeven op de vragen die je stelt.
@ Ohjajoh6: Misschien ook mijn berichten nog eens goed lezen. Verder http://www.spirithorses.be zij hebben accepteren alleen blootvoets en bitloos bereden paarden (en ik vermoed dat ze ook geen medisch beslag toestaan), zij hebben een wachtlijst. Waarom zouden zij geen stal mogen hebben? Of mensen met zelfde ideeën? Als daar toch animo voor is?
Het is alleen maar mijn persoonlijke mening, misschien vooral ook omdat ik nu zelf door schade en schande wijs ben geworden wat hb en ir betreft. En Ik vind dat dit soort stalhouders er beter niet aan zouden moeten beginnen, als er dus met ernstige ziektes ineens niets te regelen valt. Dat van die ijzers vind ik geen reden om geen stal te beginnen, alleen maar voor mij duidelijk dat het dan met de rest qua ziektes ook wel niet goed zal gaan komen en dus zou ik er nooit gaan staan. Dus wellicht zelf wat beter lezen? Jij zoekt tenslotte de meningen en ervaringen van potentiële klanten?