Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knollentuin schreef:Het lijkt me dat je voor commerciële doelen op agrarische grond een vergunning had moeten aanvragen? Je had ook in de recreatieve - sport verenigingen sector kunnen zitten. Een goede adviseur inschakelen had hier wijs geweest voor je aan dit plan begonnen was...Ik denk dat hier een beetje onbezonnen aan een plan begonnen is, helaas kun je in Nederland niet spontaan iets opstarten , overal zijn regels en protocollen voor, en dat is vaak genoeg maar goed ook.
Nikass schreef:Mag je niet hobby matig een rijbak hebben dan? (sorry ik heb er duidelijk geen verstand van)
Wat gebeurt er met de mensen die nu net naar jullie verhuisd zijn? Ik ben benieuwd waar zij nu naartoe gaan?
Taxfree schreef:Ik had hier een hele tekst getikt, met veel nare woorden uit woede omdat je, als je droom uit elkaar spat, meer behoefte hebt aan lieve woorden en een arm om je heen, dan aan mensen die zonder enige kennis van wat we allemaal gedaan hebben het toch beter denken te weten en ook het ego hebben om dat dan te ventileren. Ik heb alles gewist en vervangen door deze korte uitleg
Taxfree schreef:En maar doorgaanDe tekst is echt duidelijk.