Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_nouska schreef:Tja, ik woon hier op modder. In Groningen. Dus echt kans op zand hier is er niet. Helaas niet.
Ik weet het gewoon niet. Op stal 1 met beperkt weidegang is het gewoon te weinig. Ik merk dat we er allebei niet blij van worden.
Op de andere stal met 24/7 naar buiten is voor haar denk ik fijner, maar omdat er (denk ik) in de regen wind en onweer geen plek is om te schuilen, voel ik me dan wel schuldig. Ik lekker warm onder de dekens of in huis en zij daar koud in de regen.
Nikass schreef:M_nouska schreef:Tja, ik woon hier op modder. In Groningen. Dus echt kans op zand hier is er niet. Helaas niet.
Ik weet het gewoon niet. Op stal 1 met beperkt weidegang is het gewoon te weinig. Ik merk dat we er allebei niet blij van worden.
Op de andere stal met 24/7 naar buiten is voor haar denk ik fijner, maar omdat er (denk ik) in de regen wind en onweer geen plek is om te schuilen, voel ik me dan wel schuldig. Ik lekker warm onder de dekens of in huis en zij daar koud in de regen.
Het hangt wat mij betreft echt heel erg van je paard af. Als ze er tegen kan veel liever de 24/7 buiten. Maar als ze ziek wordt, vermagert enz, tja dan kan dat gewoon niet. Niet elk paard kan tegen 24/7. Mijn paard begint er ni aan te wennen maar bij slecht weer kan ik haar altijd binnen zetten. Een periode van veel regen trekt ze, ook met regendeken, niet.