k heb er ook twee over dus als iemand er een wil overnemen moet je maar even een pb sturen
Marocje
Geplaatst: 02-01-13 12:26
Lotje199 schreef:
Divoza heeft ze niet?
Jawel, daar heb ik ze gehaald. Maar ze staan niet op de site idd, dat heb ik toen gemeld bij ze.. (omdat ik daardoor dus ook twijfelde of ze ze wel hadden.)
Ik wil ze bij divoza bestellen! Dan heb ik nog 30% korting!
Maiska
Geplaatst: 02-01-13 14:26
Lotje199 schreef:
Ik wil ze bij divoza bestellen! Dan heb ik nog 30% korting!
Dat geld vandaag toch al niet meer?
Ik heb ze toh ook maar aangeschaft een tijdje terug. Idd 3 dezelfde borstels, raar hoor.... Dus ook 2 over. Helaas heeft mijn paard even niet meer de mogelijkheid om in dikke modder/klei te rollen, dus het echte uitproberen kan pas weer als de weide toegankelijk is in het voorjaar. Mijn man pakt wel iedere keer die borstel (ookal is ie roze) en vind ze wel fijn. Ik pak toch nog mn oude vertrouwde borstels als het alleen maar zand is...
Lisse
Geplaatst: 06-04-13 21:10
weet iemand waar ik ze het goedkoopste in belgie online kan kopen liefst de rood geel blauwe versie?
Gerritt
Geplaatst: 06-04-13 22:14
Ja!!! Top borstels! Nooit meer anders. Zeker nu de paarden gaan verharen, goed poetsen en het meeste is weg. Zand, vuil, modder, vieze klitten noem het maar op. Top dingen.
Vooral als ze verharen zijn die borstels verrekt lastig haarvrij te krijgen. En zo magic vind ik ze inmiddels niet meer na een tijdje gebruikt te hebben.
Nee als ze eenmaal allemaal versleten zijn koop ik ze niet meer.
Ik vond ze in het begin geweldig, maarre ga straks toch weer over op mn oude borstels
Lisse
Geplaatst: 07-04-13 13:08
Citaat:
weet iemand waar ik ze het goedkoopste in belgie online kan kopen liefst de rood geel blauwe versie?
Tilmar
Geplaatst: 07-04-13 14:41
Ik heb ook een set Magic brushes, nog geen verschil ontdekt tussen de 3 borstels. Maar ze werken goed! En de paarden vinden het ook fijn om er mee geborsteld te worden.
Laurabram
Geplaatst: 07-04-13 22:38
Charityyy schreef:
Enige nadeel: Wel lastig om schoon te maken.
Als je ze echt met de haren plat op de grond klopt gaat het er lastig uit ja, naar als je ze schuin met een korte kant op de grond klopt valt her er wel goed uit. Ik heb dan wel de neppers, maar ik ga er van uit dat het bij de echte ook zo werkt. En de kunnen gewoon in de wasmachine, dan zijn ze ook weer fris.
Gerritt
Geplaatst: 07-04-13 23:38
Ik denk niet dat er verschil zit tussen de 3 borstels, het zijn volgens mij 3 dezelfde. Ik weet wel dat je 2 borstels kan gebruiken om ze schoon te maken, door ze tegen elkaar aan te wrijven gaan de meeste haren er wel af. In de wasmashine? Hmm die onthou ik, spoelt dat alle haren eruit? Schuin tikken hielp bij mij niet of ik doe wat fout
lorelientje
Geplaatst: 19-11-13 12:35
is er nog iemand die 1 borstel of het hele setje wilt verkopen
Is poetsten eigenlijk wel goed voor je paard? en vinden ze die borstels wel fijn? Want paarden zijn gevoeliger dan wij, zouden die borstels dan wel fijn zijn?
Ik heb ze naar aanleiding van dit topic gekocht en ben er erg tevreden over! Ej had ze vroeger zelf ook maar dat mocht niet meer van Harry's Horse vertelde de verkoopster me...