Ze staat zelfs zonder deken!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kevje06 schreef:Mijn fjord is de grootste kou kleum en vanmorgen onder deken de wei opgegaan.
Ze staan hier nu paar uur op de wei maar zodra ze bij stal komen (schuilstal) staat alles onder dak dus ze hebben er wel een hekel aan.
Cambiar schreef:Welk ras van paarden heb jij? Mijn Haflinger ging vroeger ook nooit binnen, ook niet bij het ergste honde-weer. Mijn Lusitano's daarentegen zijn watjes op dat vlak. Ik vind dat heel erg jammer, hou van paarden die tegen een stootje kunnen en dacht dat de Lusitano's zich zouden aanpassen, een minpunt dus aan het ras, 't zijn nochtans robuuste modellen voorzien van een goed laagje vet. In die zin vraag ik me af of Berbers daar sterker in zijn...
Hanneke84 schreef:Blijven jullie regendekens wel goed met dit weer?
Het heeft hier de hele nacht goed door geregend en met regendeken toch natte billen en borst.
tine10 schreef:Ben eigenlijk wel heel benieuwd over wat voor rassen we hier inderdaad allemaal spreken. Las dat de lusitano's het minder prettig vinden.
Hier merk ik ook wel verschil. Ze vinden die regen geen van allen leuk hoor, laat ik dat voorop stellen. Tuurlijk, een gewone regenbui interesseert ze niets, maar deze dagenlange aanhoudende regen vinden ze echt niets aan. De pony (Welsh) staat bijna de hele dag in de schuiltent. De paarden (kwpn en groninger) gaan daar helaas niet in. Vorig jaar ging Rembrand er wel in, maar nu samen met Thabor denken ze blijkbaar dat ze er te groot voor zijn. Oke, het is geen heel groot ding (zo'n boogtent van tackroom), maar het moet kunnen.
flashdance4 schreef:kevje06 schreef:Mijn fjord is de grootste kou kleum en vanmorgen onder deken de wei opgegaan.
Ze staan hier nu paar uur op de wei maar zodra ze bij stal komen (schuilstal) staat alles onder dak dus ze hebben er wel een hekel aan.
dat wilt niet zeggen dat ze er allemaal een hekel aan hebben dat is echt niet zo!! de een findt het niet erg om met dit weer buiten te staan en de andere wel