chelle_dora schreef:Wat maakt jouw positieve ervaring relevanter dan isegrims negatieve ervaring dan? Dat vraag ik me dan oprecht af. Ik vind de foto's er namelijk ook leuk uitzien hoor, maar iemand mag best ook vermelden dat het lang niet altijd zo kurkdroog is. Als je je eigen mening wilt geven of van mening bent dat jouw mening relevant is, denk er dan ook aan dat de mening van een ander minstens net zo waardevol is, ook al past deze niet in jouw straatje. Om dat gelijk te gooien op afgunst en zwart maken is dan een beetje jammer en kinderachtig, maar goed dat vind ik.
Als de desbetreffende ervaring zo als dit was geweest, had je mij echt niet gehoord. Dat de ervaring negatief is snap ik ook en dan laat ik haar ook in haar waarde, maar het gaat er om dat zij nutts naar pagina 6 verwijst waar foto's staan hoe het er 2 jaar geleden uit zag. Zij had ook kunnen zeggen, goh ik heb niet zo'n leuke ervaring maar wellicht is het inmiddels verbeterd? Tenslotte is mijn mening (vind ik) wel iets relevanter aangezien ik er op dit moment sta. Ik heb niet eens iemand geprobeerd te overtuigen oid, wilde alleen laten zien hoe mijn ervaring is met een hitactief in het algemeen tot nu toe. En ja dan mag ze haar mening geven, maar je hebt mij nergens de stal de hemel in horen prijzen en in haar verhaal worden er dingen gezegd die NU niet meer zo zijn, dus wie is er dan kinderachtig?
Maar goed, hoezo zou ik iets uitlokken? Ik ben nergens over begonnen en ik wist niet eens dat dat gezegd is op pagina 6 anders had ik het wel voor me gehouden! km ben het er alleen niet mee eens HOE de ervaring verteld wordt.