Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

: ik zie dat ze in het achterste deel (richting rijbak) kennelijk vrij recent nieuw zand hebben gestort. In de tijd dat ik er heb gestaan, is er niet één keer nieuw zand gestort (bij mijn huidige stal gebeurt dat elke paar maanden, zie ook één van de vorige pagina's). Maar het zand voorin heeft nog steeds de vertrouwde zwarte kleur.
chelle_dora schreef:Wat maakt jouw positieve ervaring relevanter dan isegrims negatieve ervaring dan? Dat vraag ik me dan oprecht af. Ik vind de foto's er namelijk ook leuk uitzien hoor, maar iemand mag best ook vermelden dat het lang niet altijd zo kurkdroog is. Als je je eigen mening wilt geven of van mening bent dat jouw mening relevant is, denk er dan ook aan dat de mening van een ander minstens net zo waardevol is, ook al past deze niet in jouw straatje. Om dat gelijk te gooien op afgunst en zwart maken is dan een beetje jammer en kinderachtig, maar goed dat vind ik.
Robin_S schreef:Sammyoo, dat kwam door de filosofie die de eigenaren hanteerden: paarden leven in het wild ook niet op brok..
.