't Komt nog wel 'es voor dat er een paal sneuvelt omdat ze zo geschikt zijn om met je kont tegenaan te schuren.

Ik blijf palen aan 't vervangen op deze manier.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:poeh dat weet ik zo niet, vriendlief was bob de bouwer geweest, maar is een houten stalletje, kan best met een bout door de wand zijn.
Amalarab schreef:Ik heb er gisteren eentje gemaakt met een net van de Welkoop! Een heel pak hooi/kuil erin gehangen en nu maar hopen dat het gevaarte blijft staan.Ik heb m zo geplaatst dat ze er van beide kanten bij kunnen. Ik heb veel meer isolatoren gebruikt overigens. Leek me wat steviger.
Ik had nog palen, heb een balk gekocht voor erover heen van €6,60 en het net was €26,50.
Ben benieuwd hoe lang het houdt!
Helaas geen foto want camera is gesneuveld.
Amalarab schreef:Amalarab schreef:grrrrrrrrrrr..............
Vandaag hadden de dames al een paal afgebroken, heb het aanhangwagennet maar aan het hek vastgemaakt. Daar staan ze op stenen. Maar natuurlijk staat degene die het het hardste nodig heeft weer achteraan. Je zou zeggen dat er 3 pony's naast elkaar kunnen?![]()
Moet er weer iets op verzinnen dus!
DubbelDun schreef:Nou met mijn andere paard had dat ook wel gelukt, maar met deze niet. Ik heb mijn netten als speciaal vrij in het midden van de paddock hangen, zodat ze iig aan beide kanten kunnen eten, maar regelmatig komt er een hoofd met de oren in de nek over het net heen en dan gaat de ander maar weer op zoek naar het volgende net
blue_kim schreef:als ze met zijn drieen naast elkaar moeten staan, dan zal je een langer net moeten nemen. Je hebt netten van 4 á 4,5 meter lang, maar die zijn ook wel aardig aan de prijs, en de palen die je erbij moet aanschaffen zullen ook wat duurder zijn.
Amalarab schreef:maar ik vind dat ze gewoon met zijn 3'en naast elkaar moeten passen,grrr...
ik verzin wel weer wat!
DubbelDun schreef:Amalarab schreef:maar ik vind dat ze gewoon met zijn 3'en naast elkaar moeten passen,grrr...
ik verzin wel weer wat!
Waarom móeten ze dat??
In de natuur eten dieren ook niet naast elkaar als er sprake is van een duidelijk verschil in rangorde. Je dwingt ze nu tot iets wat heel onnatuurlijk is, met als resultaat dat de een waarschijnlijk minder binnen krijgt als het misschien nodig heeft.