Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
melanie_h schreef:Hier ook elke dag en als ze de hele dag binnen moeten blijven vanwege het vieze weer dan mest ik zelfs twee keer per dag!
Als ik iets vies vind is het een stal waar het paard in zijn eigen rotzooi moet liggen. Je slaapt zelf toch ook graag in een schoon bed!
.
brenda13 schreef:wij mesten eigenlijk niet echt uit, onze paarden staan in een zogenaamde potstal, we halen elke avond voordat de paarden op stal gaan de drollen er uit en zorgen dat de laag stro die er in ligt mooi vlak is, daarna strooien we er een vers laagje stro in zodat het lekker droog en schoon is, onze stallen zijn altijd heerlijk schoon en droog en geen stank, per stal is het ongeveer 2 minuten werk. kosten plaatje van het geheel is voor de hele winter 1200 kilo stro voor 2 boksen, kosten 90 euro per 1000 kilo zelf ophalen met de trekker, de balen wegen 400 kilo per stuk,
per box per maand dus 9 euro stro kosten .
helaas aan het einde van de winter ben je het zaadje, dan moet je wel even flink spitten. (lol)![]()

word voor me gedaan, sta vol pension