Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anoniem schreef:RolingRoos schreef:Zoals het eigenlijk bij iedereen zou moeten zijn, aan huis en 24/7 buiten in de paddock met de mogelijkheid om zelf op stal te gaan! En straks van de zomer weer het land op.
![]()
1. Niet iedereen heeft de mogelijkheid zijn paard aan huis te zetten (balkon van 3 bij 3 wordt mijn paard ook niet vrolijk van)
2. Niet iedereen heeft een paddock tot zijn/haar beschikking.
3. Niet iedereen heeft weiland tot zijn/haar beschikking.
Vindt het echt zeer kort door de bocht...
Mijn paard staat veel buiten, zo veel als mogelijk is maar niet 24 uur per dag. Ik ben afhankelijk van de pensionstalling waar ik sta en heb dus niet de luxe net als vele andere zoals jij die wel hebt.
Maar goed ben dan ook wel immens slecht voor mijn paard
beantsje schreef:OnlyEyes schreef:mijn paard en pony worden 2 keer per dag getraint en ze staan ongeveer 8u per dagen buiten. 's nachts slapen ze in hun stal.
Kleine opmerking: een paard slaapt 's nachts niet zoals wij hoor, hooguit een dutje. Een paard slaapt ca 4 uur per dag, verspreid over een aantal dutjes.
. 's winters in een ruime paddock, 's zomers valt er te kiezen tussen de paddock en een doorgang naar een wei.