Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Mocht het niet bijtrekken dab evt met de hand bijzaaien als de plekken niet te groot zijn
Zapje schreef:Vreselijk die dazen hier. Echt sneu. Er zit ook een beest wat mijn paard kale plekken bijt, waar witte haren voor terug groeien. Word ik ook niet blij van. Iemand een idee welk naar insect dit doet?
Graszaad is goed opgekomen hier, gelukkig aardig wat regen gehad. De verdeling ervan ben ik niet zo tevreden over. Er zitten meerdere kale plekken/banen in het land terwijl het op andere plekken heel dicht is. Iemand een idee of dit normaal is bij inzaaien? Het lijkt alsof het zaad niet goed verdeeld is.
Fabster schreef:Hier gisteren ook weinig gevallen. Ik was met de gehandicapte ruiters gisteren op huifkartocht en we waren net terug en het begin toch te regenen en te onweren! Op de weg terug naar huis (in de auto) de ruitenwissers op standje vol gas en zag ik nog niks. Is maar 5 km van mijn huis af en daar niks! Er is later op de avond nog wel iets gevallen, maar niet zo veel. Het is ons net voorbij gegaan. Vandaag wordt het weer 26 graden. En ik moet hooi halen. Wordt lekker warm....
Moet wel zeggen, dat ik 's avonds bezig was met de paarden en ineens een klap onweer! Ik schrok me echt wezenloos! Liet mijn schep vallen en onder het afdak gespeerd! Ik had helemaal pijn in mijn hart. Zo kun je je dus blijkbaar dood schrikken! Mijn man kwam helemaal checken buiten of ik nog leefde. Wát een klap!
ClaudiaHS schreef:Hier ook bijna niks gevallen vannacht
Zag er positief uit voor ik naar bed ging, maar het erf is niet eens nat.