kvulden schreef:Ja haha ik was het ook echt nog niet van plan haha. Maar ik wil wel het goede zeggen tegen de kinderen. En Rosie zal in zoverre niet onbeleefd zijn. Maar ik denk niet dat het perse nodig is dat ik op haar heb gereden. Als dat wel zo zou zijn dan is de voorbereiding niet goed. De stap naar het erop gaan zitten zou een aanvulling moeten zijn en niet een grote stap in het leerproces. Het zal nog blijken hoe ik het uit eindelijk ga doen. Maar zoals ik Rosie nu inschat en zoals ze de dingen nu oppikt denk ik niet dat ze al helemaal ingereden hoeft te zijn. Ik loop er dan zelf naast en geef dan net als met grondwerk de commando's. Ik denk dat dat goed kan werken. Ik breng mijn kinderen en Rosie natuurlijk niet in een gevaarlijke situatie. Ik ga er vanuit dat we tegen die tijd ook al vaak zo'n wandeling hebben gemaakt. Ik met Rosie samen. Wat ik me ook nog afvraagt. Het wandelen, dus alleen Rosie en ik. Hoe ver kan ik dat opbouwen. In km bedoel ik. Dus voor haar 3 jaar.
Diva kreeg ik met 11 maanden en ik ben dus in de wei begonnen. Ik merkte wel dat tot ze twee was ze me met een kwartier eigenlijk al wel beu was en echt even helemaal niets moest doen om verder te kunnen. Dus los zetten in de bak of wei en ook echt niet vast houden of iets vragen. Toen ze twee en een paar maanden was kon ik een half uurtje wandelen en daarna kon ik het zelf niet meer maar het geeft een idee