Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Tinky bij jou is het natuurlijk ook zo dat je lichamelijk last hebt. Als er veel werk is sta ik gewoon een uurtje eerder op.
Ik ben net als Patricia wel een pietje precies. Heb een "veegtik" volgens mijn man.
Ik heb in de winter het werk van beide, dwz 's ochtends de stallen en 's avonds de bak. Maar ik vind het helemaal geen vervelend werk.
Verder ben ik ontzettend graag thuis, wil niet op vakantie (heb elke dag een beetje vakantie), dat scheelt natuurlijk ook. En mijn man helpt ontzettend veel. Die vindt het ook leuk, dus dat scheelt voor mij ook weer. Ik heb door een schouderoperatie in augustus 2014 soms wat moeite met de kruiwagen door het zand sjouwen tijdens het mest ruimen en dat doet mijn man dan voor mij.
Tinky12 schreef:[***] schreef:Tinky bij jou is het natuurlijk ook zo dat je lichamelijk last hebt. Als er veel werk is sta ik gewoon een uurtje eerder op.
Ik ben net als Patricia wel een pietje precies. Heb een "veegtik" volgens mijn man.
Ik heb in de winter het werk van beide, dwz 's ochtends de stallen en 's avonds de bak. Maar ik vind het helemaal geen vervelend werk.
Verder ben ik ontzettend graag thuis, wil niet op vakantie (heb elke dag een beetje vakantie), dat scheelt natuurlijk ook. En mijn man helpt ontzettend veel. Die vindt het ook leuk, dus dat scheelt voor mij ook weer. Ik heb door een schouderoperatie in augustus 2014 soms wat moeite met de kruiwagen door het zand sjouwen tijdens het mest ruimen en dat doet mijn man dan voor mij.
Dat is wel zo...en het meest vervelende is dat ik ook een enorm pietje precies ben....met de bijbehorende veegtik
![]()
Daarbij komt ook nog dat niemand het beter kan dan ik( jawel...ontzettend gevalletje control-freak
...ik wijd dat maar aan het feit dat dit het enige is waar ik nog enigszins controle over heb )
Verder zijn wij ook echt geen vakantiegangers,wij zijn het hele jaar op vakantie immers...
Wat ik echt niet red doet mijn vriend![]()
Ik zou dat nooit kunnen...1x per week uitmesten,vroegâh ook elke dag een schoon bed.Heb 1x op een pensionstalling gestaan waar er maar 1x p/w werd uitgemest.Ook daar mestte ik gewoon elke dag uit
spatter schreef:Nee, als je grote stallen hebt en het netjes op een hoopje schuift worden ze zindelijk en poepen ze het netjes bij de hoop![]()
Even in de gaten houden in welke hoek ze het liefste poepen en klaar.
Haal je het iedere dag weg krijg je geen zindelijke paarden want waar is nu die wc?
Ik doe dit nu al jaren met verschillende paarden/pony's en allemaal leren ze het truckje.
Maaaa, jullie zijn gek, nog navegen, pfff, echt niet, ja, zo blijf je bezig maar zo schoon is het op een pensionstal ook niet de hele tijd.
Ben echt een boerin