Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Joyce, het geeft heel wat zorgen… sterkte in elk geval met beslissen
Ln hier zou ik ook wel een stukje bij willen kopen aan de andere kant van het huis. Maar goed, eerst maar huis af maken. En heeft je nieuwe buurman zelf ook niks nieuws geplant? En neem aan dat je de kosten voor nieuw zand ook bij hem neer legt?
Lynn_Nikita schreef:rover_ schreef:Wat een klote nieuws Joyce, sterkte! Goed om rustig de tijd te nemen om een beslissing te nemen. Naar iemand anders als maatje is veel te riskant omdat mensen onbetrouwbaar zijn.
Zou mooi zijn als dat je gegund wordt LN, is hun huis nog aantrekkelijk voor verkoop als je dat weg denkt?
Zal een 2000m2 zijn wat +- 10 meter breed is en in een punt uitloopt
Voor een gewone tuin is het mega groot voor paarden te klein
Grenst aan het bos dus ik denk wel dat er een mogelijkheid tot toegang bospad moet blijven maar dat is geen probleem.
geen idee of ze het doen of willen maar ik kan het altijd kenbaar maken
felicity schreef:Ik kom weer even binnen vallen met een vraag.
Hoe slaan jullie je mest op. Hier op stal staat alles op stro en word netjes door Amco opgehaald. Nu wil ik mijn astmapatient op strokorrels zetten. Maar deze neemt Amco niet mee.
Nu mag ik het wel op het maisveld gooien zodra de mais er af is. Maar ik heb geen idee hoeveel mest ik er van heb en hoe ik het makkelijk kan opslaan als er mais op staat.
Jullie een idee?
DubbelFun schreef:Ik weet niet of het zo simpel is om een strook grond van de buren te kopen?? Volgens mij kan een perceel alleen in zijn geheel verkocht worden óf het moet opgedeeld zijn/worden in verschillende kadasternummers en als dat niet het geval is gaat een gemeente niet zo makkelijk accoord met het opdelen.
DubbelFun schreef:OK, ik dacht dat het veel ingewikkelder was.
Toen mijn achterbuurman overleed wilden zijn nabestaanden zijn grond in 2 delen verkopen zodat op het gesplitste deel ook een huis gebouwd kon worden. Hiervoor kregen ze van de gemeente geen toestemming.
Moska schreef:We zijn wel van plan om het stuk wat de grond in gaat nog een keer te behandelen. Mijn vriend had daar nog ergens wat voor staan. We gaan het zien. Het kost allemaal genoeg in ieder geval.Net vorige week ontdekt dat de vloerplanken van de slaapzolder nog krokanter en luchtiger zijn dan knäckebröd. Dus dat moet er volgend jaar ook allemaal uit, inclusief de zolderbalken. Weer een ruimte waar tot de nok aan toe alles uit kan. Maar goed, als dat klaar is, hebben we nagenoeg alles aangepakt. Het dak wordt volgend jaar geïsoleerd van buitenaf en met nieuwe pannen gedekt (nou ja wordt, het meeste zullen we zelf moeten doen). En dan dus de woonkamer inclusief keuken. Als dat klaar is, hoeven we voorlopig niet weer gelukkig. Kunnen we dan tevreden, moe en berooid op de bank gaan zitten