Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:-Namiro- schreef:Ik wist dat hij geen nieuwe klanten meer aanneemt.. maar ik stuurde ook altijd een berichtje week of 2 van tevoren en dat lukte eigenlijk altijd. Zal hem nu alvast appen voor een afspraak. Goed dat ik dit weet!
Ben benieuwd of het bij jou wel eerder lukt. Ze hebben net 2 weken vakantie gehad dus vermoed dat dat ook meespeelt en dat ik geen 5 werkdagen overdag tijd heb, wel 3 middagen en weekend. Twijfel nu wel wat ik moet als hij niet eerder een gaatje heeft, ng 5 weken afwachten is wel heel erg lang, 2 a 3 red ik misschien net.
Ze zijn super braaf maar de ruin kan ik niet vastzetten en allee laten, die gaat hangen als niemand meer in het zicht is maar mijn man kan ook niet en voor 8 uur in de ochtend kan hij ook niet
belle_boef schreef:van een bedrijf hier in de buurt, prima palen betaalbaar maar verkleuren na verloop wel en holle dikwandige buizen. Fijn maar kan geen isolator normaal in
DubbelFun schreef:belle_boef schreef:van een bedrijf hier in de buurt, prima palen betaalbaar maar verkleuren na verloop wel en holle dikwandige buizen. Fijn maar kan geen isolator normaal in
Ik weet niet hoe dik die buizen zijn, maar ik heb deze spanbeugels gebruikt met een tierapje om ze goed dicht te houden en dan een 4mm gaatje geboord in het dikke stuk zodat er een simpele schroefisolator in kan
https://www.vandeweerdtshop.nl/?route=p ... t_id=13248
joyce83 schreef:Heeft iemand hier ervaring met kunststof palen? De huidige palen zitten er nu 20 jaar in (geteerde??) en we willen wat gaan verzetten dus ik verwacht dat er hier en daar wel enkele niet helemaal meer goed eruit gaan... LN weet jij anders of die geteerde palen bij ons in de buurt nog ergens te koop zijn? Moet even thuis opmeten welke lengte we nu erin hebben gedaan.