Zijn hele rare tijden inderdaad. Werk nu al 3 weken vanuit huis, maar kan er niet echt aan wennen.....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Lynn_Nikita schreef:ook als je denkt scoon te zijn, dat dan je broekspijp iets opgerold zit en daar komt dan ook nog een kg hooi uit. of ben ik daarmee de enige?
Klinkt héél bekend... en het ergste is... het gebeurt me elke keer weer
belle_boef schreef:Hier iemand ervaring met zowel vlas als strokorrels? En wat het verschil op de mesthoop is? Verteerd stro beter, snelle, mooier dan vlas?
xXutopiaXx schreef:Edit:
Oh! Heb nog een vraag trouwens.. vanavond komt onze buurman met de cultivator voor onze bak.. hoe diep zouden jullie die tanden de grond in laten gaan? We hebben geen sleep.. kan wel wat improviseren misschien.. iets met een pallet en een Shetlander
Karin_deB schreef:@[***], lijkt wel alsof alles tegijk komt. Sterkte
@Irene, grootste vorderingen!!
Hier zijn de paarden vandaag lekker losgemasseerd.
En de dierenkooi is geplaatst
MarloesHJ schreef:Irene, ik heb juist strokorrels genomen bij paardlief waar we altijd veel last hadden van ammoniak met gewoon stro. Nu eigenlijk helemaal geen last meer van ammoniak geur, behalve een enkele keer als ik de natte plek een dag te lang heb laten liggen (haal ik eens in de zoveel dagen eruit). Andere paard geen last van ammoniakgeur en die staat nog steeds op stro vanwege het prijsverschil. Ook mooie vorderingen maken jullie daar!