Sunshinedaan schreef:Met zadelmak maken hoef je toch niet te knotten?
K moet m ook op wedstrijd uitbrengen, verkoopfotos maken etc. Dan wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lolala73 schreef:Op wedstrijden zie ik altijd prachtige staarten die zo zacht en schoon lijken, bijna net mensenhaar dat gefohnt is. Wat zijn jullie ultieme tips voor de mooiste staart? Wat is het geheim van de smid? Want ik was de staart altijd, gebruik antiklit maar heb het idee dat het nooit zo mooi wordt als bij anderen
mavantos schreef:Ik vind het afscheren van de baard een beetje ouderwets en doe dit ook niet meer. Zitten er niet voor niets die voelsprieten![]()
Wij hebben van het weekend foto's gemaakt van mijn vierjarige vriendje! Hij had zo door kunnen gaan als plumeau, want hij trekt onwijs veel stof aan![]()
[ [url=m/Bn73G4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:mavantos schreef:Ik vind het afscheren van de baard een beetje ouderwets en doe dit ook niet meer. Zitten er niet voor niets die voelsprieten![]()
Wij hebben van het weekend foto's gemaakt van mijn vierjarige vriendje! Hij had zo door kunnen gaan als plumeau, want hij trekt onwijs veel stof aan![]()
[ [url=m/Bn73G4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ligt een beetje aan de 'baard'. Bij mijn haf haal ik de geitenbaard aan de wangen wel weg. Dat is gewoon normaal haar, geen voelsprieten. De hele neusregio laat ik met rust. Voelsprieten zitten er inderdaad niet voor niks. Maar als ik sommige tinkers en haflingers zie lopen met van die baarden alsof het berggeiten zijn.... dat heeft niets meer met voelsprieten te maken en zit ook gewoon vaak klem tussen de riempjes vh hoofdstel.
Jester_ schreef:Volgens mij bedoeld 99% met baard de haren onder de kin. Ik zou met de tastharen eerder snor zeggen