Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monmaster schreef:Waren je pony's zo stout antheman?... Ikja in het begin ook.. Nu geeft ze braaf haar voetje en gebruikt ze de bibs van de smid als steuntje.... Die van mij komt de 30e weer of Iig die week.
kvulden schreef:Nog even weer mijn vraag, want ik ben wel benieuwd naar jullie antwoord/mening. Voorbereiding, zadelmak, beleren, doorrijden. Maar vanaf wanneer zou je een wandeling kunnen maken met een kind erop van ongeveer 30/35 kilo? Dus gewoon aan een touw stappen langs de weg en in het bos? In dit geval gaat het dus om een Tinker (Rosie) en zo'n wandeling natuurlijk ook niet elke dag, maar zeg 1x in de week? Dit is geen vraag om overhaast er mee te starten. Maar ik kan me zo voorstellen dat het wel verschilt dan met echt doorrijden beginnen.
Fabster schreef:Ik was t straal vergeten, maar ik had iemand de bodywarmer met handvat aangeboden (was er geen 3 jarige die kwam lessen?). Ik kom hem nu ineens tegen en ik dachtver weer aan. Dat ding is eigenlijk bedoeld voor het leren fietsen (kun je het kind vasthouden aan het handvat op de rug), maar wij hebben get gebruikt bij het paardrijden.
[ [url=m/D8l1mZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2POlFH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij gaat met een flinke strook klitteband dicht, met extra beveiliginsclip. Je kind schiet er dus niet zomaar uit. Wordt op maat dichtgemaakt.