Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aruals schreef:Erg interessant om te zien! Nu snap ik mijn ouders wel, toen ik vroeger zeurde om een eigen paard. Ik ben wel benieuwd naar de kosten per maand van een shetland?
KoudbloedKim schreef:Shetlanders eten uiteraard minder dan een Shire en niet iedereen rijdt op Shetjes.Dan heb je de kosten van een zadel en hoofdstel en dekjes al niet.
Zijn vaak sober, niet altijd krachtvoer nodig etc.
Kleding hier ook inderdaad gewoon basis of iets duurders in de uitverkoop.
Lizzyy schreef:Wij zouden hier aan huis in ieder geval goedkoper een Shetlander kunnen houden dan een KWPN'er.[naam] schreef:Shetlanders eten uiteraard minder dan een Shire en niet iedereen rijdt op Shetjes.Dan heb je de kosten van een zadel en hoofdstel en dekjes al niet.
Zijn vaak sober, niet altijd krachtvoer nodig etc.
Kleding hier ook inderdaad gewoon basis of iets duurders in de uitverkoop.
Snap ik, maar dan dus er wel vanuitgaand dat men op de Shetlander rijdt. Als je niet op je kwpn'er rijdt kost die ook minder. Niet alle paarden hebben ook krachtvoer nodig... etc. Geen appels met peren vergelijken
Lizzyy schreef:aruals schreef:Erg interessant om te zien! Nu snap ik mijn ouders wel, toen ik vroeger zeurde om een eigen paard. Ik ben wel benieuwd naar de kosten per maand van een shetland?
Dit snap ik nou weer niet. Waarom zou een Shetlander minder kosten dan een paard? De enting is net zo duur, bekappen net zo duur, voer net zo duur, dekjes net zo duur, hooi net zo duur, etc.
Misschien is de stalling wat goedkoper maar that's all. (En ook dat niet altijd)
Ik ben wel benieuwd