Heftig Horsier ! dat is inderdaad een reden waarom ze bij mij de wei in principe niet mee in mochten als er paarden stonden.
Lynn_Nikita schreef:En echt af is het denk ik ook nooit. Nu is het huis van binnen af qua verbouwen, buiten is het ook wel redelijk af, maar dan is het weer onderhouden. Speelhuisje is nu echt op en moet ik vervangen, het verfwerk kan ik op de trap en de deurstijlen opnieuw doen, zondag de oprit met hoge druk gedaan, terras moet nog. Leuk zulke grote oppervlaktes om te hebben maar je bent er ook uren mee bezig.
Ik hoop dat de offerte meevalt, iets uitbesteden is zooooo duur
En ik denk dat wij ( ik in ieder geval) af en toe terug moeten kijken naar foto`s en denken owwww ja, van zo ver zijn wij al gekomen, soms vergeet je hoeveel werk er al is verzet
Nee dat klopt hoor, als de basis maar staat.
Ik heb nu nog geen terrassen om huis, geen paden, een halve oprit en veel zwarte grond .
Boel viezigheid die je altijd lekker mee naar binnen loopt.
De aanvraag van de nieuwe stal is nu wel gelukkig in de afrondende fase maar heeft ook bijna een jaar geduurd. En dan nu de bouw nog.
Dat wil ik gewoon allemaal af hebben
O,ja en ik heb ook nog bedacht dat ik een minicamping weer op poten zet. De vergunning zit hier op het perceel maar die willen ze intrekken als ik er niets mee doe.
Nou dat dacht ik dus niet
dus ook dat gaat eerder spelen dan de bedoeling was.
hé maar verder hou ik van het buitenleven en een beetje roering hoor