Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Hoe gaat dat bij jullie met vieze schoenen/laarzen en inloop naar binnen?
Ik loop gigantisch veel zooi naar binnen... Toch eventjes iets van binnen nodig en geen zin hebben om alles uit te trekken. Maar ook onbewust met vlas en hooisprieten, vooral als ze het hooi alvast uit je handen trekken en er lekker aan schudden. Dan heb ik het tot in mijn bh zitten.
Maar goed, die stalschoenen dus... Ik wil ze eigenlijk buiten uitdoen en buiten laten staan. In de zomer geen probleem. Maar in de winter... Dan is alles nat en koud. Ik heb echt geen zin om dan buiten in ijskoude laarzen te stappen. Ze drogen dan ook voor geen meter. Bestaan daar toevallig oplossingen voor?
Lynn_Nikita schreef:Ik stofzuig mij onnozel en nog lijkt het alsof ik nooit poets. of ik denk dat ik schoon ben en plof op de bank en om mij heen ligt een halve hooibaal wat aan mijn kleding plakte.
Hier ook een bijkeuken waar alle vuile schoenen staan. Helaas staat daar nu ook mijn eettafel dus heel handig is het niet maar dat is het nadeel van verbouwen en stilstaan om verder te sparen
DubbelDun schreef:@[***]: en dat is een groot goed tegenwoordig.
Er zijn ook veel mooie maatregelen nu voor wie zijn werk kwijt is.
Hopelijk je vader snel weer beter en naar huis!