Anke, volgens mij ben jij altijd mega druk....wauw jij propt een week in een dag

Karin de B, geen idee maar succes met de waterbak
Nils, dat herken ik balen dat het niet lukt met de zitmaaier, die kleine tractors zijn echt loeiduur ja....
greendragon, drie keer in de week 15 minuten klinkt als een haalbaar plan....zou ik ook moeten doen met mijn fjord

Flew, alles is hier af en 2 keer in de week rijden......dat is waarschijnlijk ook het maximum hier qua tijd

Djoena, je pup groeit als kool
Fabster….dat klinkt helemaal niet goed. Ik hoopte toch als ze naar het vervolg onderwijs gaan dat ik dan wat meer tijd krijg.....Echt af en toe leef ik in de auto. Ik werk 45 minuten hier vandaan. De kids zitten op 10 á 15 minuteren met de auto hiervandaan op school. Daarnaast rij ik dagelijks naar clubjes, judo, scouting enzo...En dat gerij alleen maar omdat ik zo nodig wil samenwonen met mijn paardjes

Tja, keuzes in het leven...….zo moeilijk voor een eeuwige twijfelaar.
Vandaag overigens wel een superfijn ritje gemaakt met mijn fjordje

Is misschien nog wel grappig om te vermelden hier. Ik hou altijd de kosten van de paarden bij. Maar dan ook alles (een nieuwe rijbroek, voer, paaltjes, dierenartskosten). Daarnaast hou ik sinds januari eens bij hoe vaak ik nou eigenlijk kan rijden. Nu heb ik de kosten tot nu toe, gedeeld door het aantal ritjes van dit jaar. (de teller staat op 53 ritjes). Ik kom uit voor ieder ritje moet ik € 56 euro betalen.