Hier vandaag bezig geweest met een takkenril. Ik wil bovenop nog een ligger maken en dan mag er ook gelijk een eetbare klimplant tegenaan. Ik denk dat ik voor een hop cultivar ga.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lys_PPA schreef:Doen ze dat altijd met hun hooi pjer, of deze batch? Ik heb nu ook veel werk met hooi opruimen, want ze verspillen er veel teveel van als ze dat niet lekker genoeg vinden.
pjer schreef:Lys_PPA schreef:Doen ze dat altijd met hun hooi pjer, of deze batch? Ik heb nu ook veel werk met hooi opruimen, want ze verspillen er veel teveel van als ze dat niet lekker genoeg vinden.
Ja helaas dit doen ze altijd. Op de vorige stal kregen ze het hooi gewoon los op de grond, en dat vinden ze blijkbaar wel fijn. We hebben toch soort van besloten dat die metalen ruif weg gaat en dat we iets anders gaan proberen. Hopelijk betekend minder frustratie ook minder knoeien.
Die impuls marathon ziet er gewldig uit hoor! Ik krijg er weer helemaal zin in! Het zit er voor ons helaas niet in dit seizoen, want net verhuisd, nog geen nieuwe vereniging of les en pas heel recent tweespan rijden, maar het kriebelt wel!
greendragon schreef:Als de zon schijnt wordt de wereld gelijk stukje mooier he? Zie je ook aan de leuke berichten hier!
MarjanB schreef:Leuk Malenka! Is hop geen woekeraar? En bedankt voor de tip ik ga zoeken
Maartje_M schreef:Hier had Lissy vandaag even een bui. Hard gewerkt en was wel een beetje moeilijk dus mevrouw explodeerde toen ik haar even los klikte om uit te razenhad ik goed aangevoeld haha
Lys_PPA schreef:Het weer afgelopen weekend was heerlijk, de kleintjes weer allemaal hun borst geschoren en binnenkort gaat alles ervanaf.
En Picasso, die heeft heeeel goed zijn best gedaan bij onze eerste impuls marathon
[ Afbeelding ]
[ Video ]
Nickeltje schreef:Na de positieve berichten hier over de Cantharel heb ik zojuist onze zomer vakantie geboekt. Heel veel dank daarvoor!!
Wij gaan in september een midweekje met 2 paarden, samen daarheen.
Nu al zin in!!
Maartje_M schreef:Als het maar niet gaat regenen, vind ik iets minder weer ook helemaal niet erg. Al was dit wel heel lekker!
Geeft ons nog even tijd om na te denken over de ontsnappende hond, het is serieus net een shetlander... hij ontsnapt door de weide en springt dan over de sloot de weg op. Helemaal niet blij mee dus... Het is een sheltie, dus klein maatje en hij heeft echt lak aan de stroomdraad met die dikke vacht dus e moeten iets anders bedenken om de wei dicht te bouwen