Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wij gisteren helemaal verbaasd dat we zo laat wakker waren, en 's avonds weer dat 't nog zo licht was....
En gewoon niet bedenken dat het de klok is, terwijl ik het er vorige week geregeld over gehad heb
Te grappig.. 
Fangio schreef:Enige voordeel van een shetlander is wel dat ze weinig poepen, maar daar houdt het ook ver mee op
Word er erg blij van om ze te zien

Je veters zo strikken dat je ze niet meer vast/los hoeft te maken en zo in kan stappen
Als ik vermoed dat ze misschien op m'n voet kunnen gaan staan, doe ik m'n werkschoenen aan, had ik afgelopen winter alleen maar aan, maar met de echte modder niet heel erg handig, want was ze regelmatig bijna kwijt

Als het echt nat is in de winter draag ik outdoorlaarzen van de anwb. Robijntjah schreef:Nou, de smid is net weg ipv de dierenarts want madame had een warme hoef.
Er kwam echt een miniscule zoolkneuzing tevoorschijn, nadat die weg was liep ze echt al 100 keer beter. Nog wel een dik been dus komende dagen wat stapritjes.
Ik ben een klein beetje opgelucht