Ze hebben btw wel een hele paal vol met borstels hoor maar de kans dat ze de ruif even pakken zie ik wel.
@amber_anne, super fijn!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk om mee te kletsen.

Amber_anne schreef:Hier goed nieuws dat alles blijft zoals het was![]()
Ben zo opgelucht kan weer rustig slapen vannacht
Nu de wei dicht is voer ik met een timer waardoor ze max 4 uur zonder eten staan, anders gaat het mis. Onbeperkt krijgen ze wel wanneer het erg koud is zoals afgelopen twee weken. Ik had 1,5jaar terug een super fijne slowfeeder, waar precies een klein baaltje hooi in pasten, met een net met kleine maas erover, maar meneer ging er in staan, levensgevaarlijk. Was een super mooi ding, ik was hem zo kwijt op markplaats. Nu alles hufterproof en gewoon uit hooinetten met kleine Maas 
misschien iets met moe en mijn handschoenen vergeten. Ben nogal een koukleum. Vandaag gelukkig ook weer vrolijk haha. Heb goede hoop dat we maandag de boel weer naar de wei kunnen verplaatsen gezien de temperaturen die omhoog gaan. Dan kunnen ze weer achterin de wei komen waar het droog is. Kunnen ze hopelijk weer lekker spelen en sprintjes trekken. Merk je toch dat ze dat nu niet doen.

hopelijk blijven ze veel binnen vannacht.
(En wat lijkt Noura (weer) groot op die laatste foto, erg gezellig zo! ) 

Paarden waren alleen erg ritselig allemaal. Hadden ook minder gegeten dan de andere dagen en waren eenmaal op stal ook nog wat onrustig. Geen idee of er misschien iets gebeurd was vandaag of dat er wat in de lucht hing.
inmiddels de dierenarts 2 keer geweest en gaat de goede kant op! Als ik dit niet had geweten had ik er vandaag al niks meer aan gezien geloof ik. Op werk kunnen regelen dat ik halve dagen thuis werk. Ondanks haar beweging buiten toch meerdere keren per dag aan de wandel. Zijn we beide geloof ik wel klaar mee, maar het doet het beentje duidelijk goed dus gaan we gewoon nog even volhouden. Dit was zondag:

Caily schreef:Ik woon in een goedkopere regio, stalgeld voor stal met buitenbak is 200-250 euro, met Binnenbak tot 350.
Wat zouden jullie betalen voor 5000m2 weide, keurig omheind en opgedeeld in stukken. Daarnaast nette poetsplaats, plek om binnen hooi op te slaan, zadelkamer, en rijbak welke aan 3 kanten en van boven dicht is? Verder geen paddocks of rijbak buiten. Locatie is echt ruk qua buiten rijden. Uiteraard wel stroom en water. Veel toezicht/camera bij de eigenaar, rijbak mag als paddock gebruikt worden, bijv voor de nachten, maar wordt wel gedeeld met 3 pony’s (welke apart lopen). Schuilstal plaatsen mag, maar land is niet geschikt voor jaar rond. Track aanleggen kan niet. (Binnenboxen zijn aanwezig voor nood.). Alle zorg zelf
Excuses dat ik niet op anderen reageer