Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NesyD schreef:Minder dan 7 cm breed, precies zou ik even moeten nameten. Het is overigens nog niet geheel zeker dat ze ijzertjes krijgt, wanneer blijkt dat de wand te smal is om te nagelen dan komen er geen ijzertjes onder hoor. Dan blijft ik wel werken met mijn pannenonderzetters.
spatter schreef:Vettec kan iedere smid bestellen en is een bekend middel om te gebruiken dus als je dat aan je smid vraagt kan hij dat zonder problemen gebruiken en als hij dat nog nooit gebruikt heeft zou ik overwegen om over te stappen naar een andere smid.
Zo'n kleintje netjes beslaan is wel een vak apart wat niet iedere smid goed kan.
Kost je ook je rug bij een eigenwijs geval, dus smeden zijn er niet dol op.
Kwa giftige struiken vind ik dat veel mensen veel te scheiterig zijn.
Een paard wat veel buiten staan vreet echt niet zomaar giftig spul en ze gaan er ook niet acuut aan dood.
Het gaat vaak mis bij snoeisel, als er giftig tussen niet giftig inzit of op buitenrit bij een paard wat niks kent.
Hier enorme eikenbomen met ieder jaar dus tig eikels en woon er al 18 jaar en het enige dier wat er ooit aan overleden is, is een eigenwijs half wild lam, terwijl haar moeder nog zo duidelijk was.
Verder nemen ze hier af en toe een hap van de brede laurier, kunnen ze een stukje bij de taxus haag van de buren maar nemen ze daar echt geen hap van en staat er achterin de boswei genoeg vogelkers waar ze ook totaal niet van eten.
Nou is het wel zo dat ze altijd genoeg ander eten hebben, hooi of gras.
Bij taxus is trouwens vooral het pitje van het rode besje zo giftig, daarom kunnen vogels de bessen gewoon eten, die kauwen niet en poepen de pit gewoon uit.
WendyBZ schreef:Nee, Duplo wordt gewoon genageldAl hebben ze volgens mij wel een plakversie, maar als ik kijk hoe zwaar de gewone zijn.. Betwijfel of die blijven zitten.
Hippoblue is wel echt plakbeslag: http://www.greendistance.nl/plakbeslag