Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Nou, ik kom ook weer 's aanwaaienHet is gewoon onmogelijk om jullie bij te houden, hoe graag 'k ook zou willen
Maar ik zit met een probleempje, en jullie weten vast wel raad! Mijn drinkbakken functioneren niet goed, als in: de paarden morsen enorm veel. Ik heb gewoon simpele automatisch drinkers van de EJ, met lepel. Ik wil dus al gaan kijken naar drinkbakken met zo'n staafje. Maar dan vraag ik me nog af of ik niet een grotere drinkbak moet hebben bijv.? Welke hebben jullie? En wat zijn de ervaringen?
xXutopiaXx schreef:Nou, ik kom ook weer 's aanwaaienHet is gewoon onmogelijk om jullie bij te houden, hoe graag 'k ook zou willen
Maar ik zit met een probleempje, en jullie weten vast wel raad! Mijn drinkbakken functioneren niet goed, als in: de paarden morsen enorm veel. Ik heb gewoon simpele automatisch drinkers van de EJ, met lepel. Ik wil dus al gaan kijken naar drinkbakken met zo'n staafje. Maar dan vraag ik me nog af of ik niet een grotere drinkbak moet hebben bijv.? Welke hebben jullie? En wat zijn de ervaringen?
MarjanB schreef:Ik heb gewoon grote bakken staan maar goed heb ook niet echt een stal. Hera doet wel of ze duikboot is en dat is erg grappig om te zien, die heeft recht lol in het drinken uit zo’n grote bak![]()
Gesprek op m’n werk was op zich positief maar heel dubbel. Ben denk ik ook niet voor niks al wakker nu.. maar goed ook weer ff laten bezinken, vandaag dagje vrij en hoop wat kozijnen te kunnen schilderen. Eind van de dag met kaat naar Klaas feuth voor dr voeten. Ze is nog steeds kreupel ook op dr spier scheur wat al lang over had moeten zijn