Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laibadji schreef:Hoe verdelgen jullie ratten? We zitten met een serieuze plaag.
Het eten zit in bakken weggestopt. Vergif leggen durven we niet omwille van onze 2 honden. We hadden een val maar geen rat die er in wil.
Maandag bel ik de gemeente dienst maar wil ook eens horen bij jullie hoe jullie het doen.
Laibadji schreef:Hoe verdelgen jullie ratten? We zitten met een serieuze plaag.
Het eten zit in bakken weggestopt. Vergif leggen durven we niet omwille van onze 2 honden. We hadden een val maar geen rat die er in wil.
Maandag bel ik de gemeente dienst maar wil ook eens horen bij jullie hoe jullie het doen.
lies schreef:Laibadji schreef:Hoe verdelgen jullie ratten? We zitten met een serieuze plaag.
Ik las van de week toevallig dat ruim 1 op de 3 ratten nu resistent is tegen gif..
Ik heb hier kippen (en nu dus ook de paarden), maar heb nog nooit een rat gezien hier. Er wonen hier wel aardig wat katten in de buurt (heb er 'maar' 2, maar een buur heeft er een stuk of 6), dus misschien moet je een paar katten aanschaffen?
boemel schreef:Oh bah ...ratten is echt niet fijn. Hopelijk lukt het er vanaf te komen. Onze kat heeft 1x een rat gevangen, maar geen idee of dat bij huis is. Alles lijkt hier rat en muisvrij gelukkig.
Onze jonge poesjes hebben inmiddels 2 moeders. Onze rooie Luna heeft besloten ook voor de jonkies te komen zorgen en moeder Ratje vindt het gezellig![]()
[ [url=m/cRWsYC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cpLb8O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk om de camerabeelden terug te kunnen kijken.