Ik had gerekend op regen vandaag... komt er alsnog niets volgens de voorspelling. Mooi ruk, want mijn de fieldcare die ik had gestrooid wordt nu volledig opgegeten door vogels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DaisyDarling schreef:Ik loop ook nog in mijn laarzen. Rijlaarzen heb ik echt alleen aan als ik rij. In de zomer vaak crocs of oude sneakers. Behalve bij de hoefsmid, dan moeten de stevige schoenen echt even aan
Ik had gerekend op regen vandaag... komt er alsnog niets volgens de voorspelling. Mooi ruk, want mijn de fieldcare die ik had gestrooid wordt nu volledig opgegeten door vogels
DaisyDarling schreef:Ik loop ook nog in mijn laarzen. Rijlaarzen heb ik echt alleen aan als ik rij. In de zomer vaak crocs of oude sneakers. Behalve bij de hoefsmid, dan moeten de stevige schoenen echt even aan
kristelhans schreef:DaisyDarling schreef:Ik loop ook nog in mijn laarzen. Rijlaarzen heb ik echt alleen aan als ik rij. In de zomer vaak crocs of oude sneakers. Behalve bij de hoefsmid, dan moeten de stevige schoenen echt even aan
Hier regent het al de hele ochtend, niet dat je daar wat aan hebt haha..
Ir1ne schreef:Hier een paar spetters, maar ik wil even geen regenze zijn bezig op het terrein en de trucks moeten over het land van de buurman, als het nat wordt kan dat niet meer....
[ [url=m/bU4Zv9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle takken (bijna alle) zijn al weg, en de struiken ook (dit stond helemaal vol)
Ben zo benieuwd hoe het er straks uitziet.
kristelhans schreef:Ir1ne schreef:Hier een paar spetters, maar ik wil even geen regenze zijn bezig op het terrein en de trucks moeten over het land van de buurman, als het nat wordt kan dat niet meer....
[ [url=m/bU4Zv9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle takken (bijna alle) zijn al weg, en de struiken ook (dit stond helemaal vol)
Ben zo benieuwd hoe het er straks uitziet.
Wat een leuk dakje, is dit jullie huis of een kas?
DubbelDun schreef:Een beetje koi kan zo in de honderden euro's lopen heb ik me wel eens laten vertellen
kristelhans schreef:Ah wauw, wat een luxe voor een paar vissen hahah!