Die rubber gaatjes matten is wel een idee, die plooien ook makkelijk ergens omheen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Ik mss wel. Moet dat op WiFi?
miezelke schreef:Welke prunus (of welke boom, nederlandse naam) betreft het? Pruim, kers etc. behoort ook tot de prunus-familie en zijn eerder onschadelijk. Maar Am. vogelkers bevoorbeeld ook, en dat is idd best giftig. Die zou ik niet in de buurt van mijn paarden willen hebben.
[***] schreef:miezelke schreef:Welke prunus (of welke boom, nederlandse naam) betreft het? Pruim, kers etc. behoort ook tot de prunus-familie en zijn eerder onschadelijk. Maar Am. vogelkers bevoorbeeld ook, en dat is idd best giftig. Die zou ik niet in de buurt van mijn paarden willen hebben.
Tja, zover reikt mijn kennis nog niet helaas. Ik heb er bij eentje ook wat rode besjes aan zien zitten. Is dat vogelkers?
Ik (mijn man) ga in ieder geval zorgen dat ze er niet meer bij kunnen. De vorige eigenaar van ons huis heeft ook altijd paarden in die bak gehad en deed niet aan snoeien. Toen hingen alle takken nog veel verder over het draad in de bak, hij heeft nog nooit zieke paarden gehad.....
Maar goed, ik ga het risico in ieder geval niet nemen. Ik zal eerdaags eens de man bellen die bij ons van alles gesnoeid en gekapt heeft in december vorig jaar. Hij wist nl exact wat, welke struik was.....
Wendy ik ben niet zo'n ster met foto's plaatsen. Ik ga eens kijken of het lukt, maar dat wordt dan pas in de loop van de week. Ben nu pas tegen het donker thuis, dus dan wordt foto's maken een beetje lastig.
edit: ik heb even gezocht op am vogelkers, maar dat is het niet.