Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_W schreef:Mijn shetje is ook gevoelig voor hoefbevangenheid en die geef ik sinds een supplement waar ze echt zo super veel baat bij heeft. Na een zware hoefbevangenheid dachten we dat ze nooit meer helemaal pijnvrij zou kunnen lopen dus zaten al af te wegen of het niet beter was haar te laten gaan. Dit supplement was het laatste wat we nog wilden proberen en binnen 2 weken was ze weer aan het draven op t harde en door de bak aan het scheuren. Kan zelfs weer op het gras zonder problemen (alhoewel we hier heel voorzichtig mee blijven uiteraard). Kan vanavond wel even kijken hoe het spul heet mocht je interesse hebben.
Kim_W schreef:Ja conditie is een hele belangrijke ook rondom het management van hoefbevangenheid. Maar al heel fijn dat ie bij jou minder last ervan heeft dan bij zijn vorige eigenaar! Wat voor kruiden geef je hem bij?
Het supplement is deze: https://curafyt.com/products/steady-sta ... 9582960771
rover_ schreef:Interessant Kim-W fijn dat de pony helpt bij de hoefbevangenheid. Geef je het dan standaard ?
En hoeveel gaat er in een schepje (dat zag ik niet op de site). Het lijkt best prijzig (vraag t voor paard van kennis hier).
MarjanB schreef:Ja alternatief is het lastige en ook het veranderen van het bedrijf is lastig. Zit er enorm fijn qua cultuur maar man t is net een overheidsinstellinghet gaat allemaal zo traag, ik wil doorpakken en gaan. Helaas is het niet zo hip en snel als ik drie jaar geleden dacht.