Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij hebben vrijwel elke dag een heidewachtel rondlopen, die wanneer ze losloopt (wat hier prima kan) ook kipjes vangt en uh.. klaarmaakt voor de wintersport wordt de uitdrukking dan denk ik? ik denk dat het nog wel even duurt voordat we aan kippen beginnen, maar het is wel leuk om over na te denken 
Jade schreef:ik ben wel benieuwd of de kiphouders hier hun kipjes ook los over het erf laten lopen, en zo nee, hoe je je kip dan beweging geeftwij hebben vrijwel elke dag een heidewachtel rondlopen, die wanneer ze losloopt (wat hier prima kan) ook kipjes vangt en uh.. klaarmaakt voor de wintersport wordt de uitdrukking dan denk ik? ik denk dat het nog wel even duurt voordat we aan kippen beginnen, maar het is wel leuk om over na te denken
Jade schreef:ik ben wel benieuwd of de kiphouders hier hun kipjes ook los over het erf laten lopen, en zo nee, hoe je je kip dan beweging geeftwij hebben vrijwel elke dag een heidewachtel rondlopen, die wanneer ze losloopt (wat hier prima kan) ook kipjes vangt en uh.. klaarmaakt voor de wintersport wordt de uitdrukking dan denk ik? ik denk dat het nog wel even duurt voordat we aan kippen beginnen, maar het is wel leuk om over na te denken

had eigenlijk in gedachten ze los te laten lopen overdag, maar weet niet ze leren dat ze terug naar huis moeten rennen als er een hond op ze af komt of als je met brokjes rammelt

Hoe het nu is, weet 'k niet
Zit veilig binnen, en zitten hier in de luwte van het bos 
Ik vooral veel geknuffeld, en gekeken hoe Kevin veel schoon heeft gemaakt
Alle blaadjes op de grond weg, regengoten schoon, wat geshuffelt met de konijnen, zodat ik de twee groepen nu een groot hok kon geven!
Wat een voldoening om ze zo happy te zien allemaal
En nog snel een rondje gelopen met Tamme
Ben er helemaal kapot van.