belle_boef schreef:Wij hebben vandaag gewoon compleet gemist dat de klok verzet is. Kwamen er vanavond om half 8 pas achter toen het nog licht was.
hahahaha wij ook pas vanmiddag! apart he?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb er echt naar toe geleefd dus ik was me er heel bewust van haha

Maartje_M schreef:Even een vraag over iets anders. Wat dragen jullie nu aan schoenen bij de paarden? Ik heb uiteraard maanden op laarzen gelopen, maar nu het droog is, ben ik die wel zat. Mijn klompen vind ik nu nog te koud haha. Ik zoek eigenlijk iets waar ik makkelijk in en uit kan stappen dus geen veter oid
rubber laarzen, meestal omdat ze makkelijk uit en aan gaan en in drek en mest etc beter zitten en voeten droog houden. En hoge stal/ bergschoenen..net was hoefsmid er dan zijn ze wel makkelijk. Ruin is braaf bij bekappen maar merrie is kleine draak. Dus zijn stevige schoenen wel praktisch.
Maartje_M schreef:Even een vraag over iets anders. Wat dragen jullie nu aan schoenen bij de paarden? Ik heb uiteraard maanden op laarzen gelopen, maar nu het droog is, ben ik die wel zat. Mijn klompen vind ik nu nog te koud haha. Ik zoek eigenlijk iets waar ik makkelijk in en uit kan stappen dus geen veter oid
Als het echt te warm wordt, ruil ik ze in voor een paar oude sneakers.