mcjv schreef:jumpyhorse schreef:Afscheren. Deed ik vlak voor elke wedstrijd met mn witte. Ziet er niet eens zo raar uit
Alles of alleen dat stukje?
Alleen dat stukje
Rechtopstaan is als het teruggroeid maximum een of twee maand
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
mcjv schreef:Het komt inderdaad door halsdekens, echt verschrikkelijk. En het is volgensmij erger geworden sinds ze een nieuwe vriendin heeft gemaakt op de wei.
Ik kijk wel wat ik erin friemel, idd plat maken met mousse en haarlak zat ik ook aan te denken, zal er wel niet uit zien het geheel maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Elan_GV schreef:Heb je altijd een zak oid om de staart als ze het land in gaat. Mooie rasta vlechtjes!
Peer-Appel; Wow, die is echt opgeknapt, die manen ook op de eerste foto. De fries hier waar ik mee bezig ben had ik eigenijk ook niet heel veel mee gedaan afgelopen winter en die had ook flink wat klitten ed in zijn manen en de staart allemaal dreadlocks ook omdat het dus wat krult. Na nu een aantal keer kon ik hem eindelijk wassen, want hij was nog wat onrustig en nu dus wat meer handzamer.
Ziet er meteen een stuk beter uit, flink wat equistar erin en dan hopen dat het een beetje normaal blijft.