Caily, Tilburg/Breda is best nogal een eind weg hoor, das zeker een uur rijden.
Tis ook gewoon koeiengras (engels raajgras) weet niet of je dat wilt.
Wat grappig zo die verschillende verhalen. Ik heb een hele tijd getwijfeld om een veulen en een 10 jarige merrie te nemen. Achteraf toch blij dat ik dat niet gedaan heb. De merrie had ik geen klik mee en het veulen, ja, als eerste paard? Misschien niet zo'n geweldig idee
Nu heb ik Rachel. Net 7 maar wel goed doorgereden, ze was echt poepiebraaf toen ik haar gereden heb bij de fokstal. Ik merk nu ik haar op mijn eigen manier aanpak, waarbij ze veel meer haarzelf kan en mag zijn, dat ze echt opbloeit en ineens gaat puberen.
Vandaag ook weer grondwerk gedaan en ik mag weer op het krukje naast haar staan. Gekke doos

Ik kan ook echt niet meer zonder haar. In die drie maanden dat ze nu hier is is het echt mijn paardje geworden.
[ [url=m/O4vTJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stefke is nog geen 6 en het laatste jaar heel erg weinig gereden. Ik heb mijn man gewaarschuwd dat dat misschien nog heel erg jong is met heel veel streken en veel werk om goed door te rijden. Maar manlief was verliefd. Dus ja, dan heb je weinig meer te zeggen he. Moet ook zeggen dat Stef echt wel een hele grote lieverd is hoor. Hij zal je nooit bewust pijn doen. Maar je even aan de kant dauwen omdat je toevallig in de weg staat als hij bij de muesli wil, tjah...