karev schreef:Liefde voor je dier is dat!
Vrees dat dit meer neigt naar obsessie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HafNap schreef:Ja heel fijn Tinky! Kunnen de paarden ook eerder naar huis. Op het stuk grond dat we bijgekocht hebben, kunnen we nu al aan de slag. Gisteren het draad en bijna al het prikkeldraad verwijderd. Vandaag gaan we verder.
Volgende week komt de mollenvanger. En week daarop komt er iemand kijken voor de omheining. We kunnen eindelijk wat gaan doen!
Grappige foto hierboven! Ze staan lekker dik in het stro!
Ik geef mijn Haflinger nu de mineral bricks van Eggersman. Mijn jaarling krijgt ze ook in de opfok. Is een vitaminen/mineralen koekje. Ze vinden het beide erg lekker. Dus wil dit thuis ook blijven voeren.
lizy29 schreef:Wij voeren ook de mineral bricks. Ideaal omdat het grote brokken zijn en dus makkelijk uit de hand kan voeren.
Wij bestellen het bij zooplus
karev schreef:Net even op zooplus gekeken. Marstall muesli is daar zo'n 5 a 6 euro per zak duurder. Dat vind ik nogal wat. Doet me vermoedden dat de rest van hun aanbod ook dik betaald moet worden dan..
dynamiek schreef:Ik haal mijn voer zelf in wekerom bij de welkoop
ik bedoel die voerzaak in harskamp die houdt ermee op of gaat weg hoorde ik, of dit klopt weet ik niet.
meggiemeg schreef:dynamiek schreef:Ik haal mijn voer zelf in wekerom bij de welkoop
ik bedoel die voerzaak in harskamp die houdt ermee op of gaat weg hoorde ik, of dit klopt weet ik niet.
Klopt! Stond gisteren een bord aan de weg dat alles weg moet vanwege stoppen, hoorde het bij de viskraam ook al. Leuk hé zo'n dorp, daar weten ze het vaak al veel eerder dan de persoon zelf. In dit geval klopt het wel.
Kristelhans wat een leuke foto van de kat! Zelfs mijn man vond m leuk en die is totaal niet van de kattebeesten!