Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan hoe dik je dekens zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leen schreef:Jouw topic gaat waarschijnlijk gesloten worden omdat dit een soort algemeen topic is voor deze vragen.
Normaal zou ik er uitgebreid op in gaan, maar zit met een zware hersenschudding dus het zal even beknopt zijn. Longeersingel zou ik onder je zadel hangen.
Wat ik eerder zou doen, is om 2 leggers in beide kanten vanboven te gebruiken voor je dekens, en dan je opstapkruk onder je zadel te doen.
Dekens leg je het best zo hoog mogelijk, die heb je ook niet altijd nodig en kan geen kwaad om eens een stoeltje voor te nemen. Ook dekjes leg je best niet beneden (allemaal vanwege muizen die door minuscule gaatjes kruipen om lekker in de dekens huisjes te maken)
Maar je zegt 4 planken voor dekens en 3 voor dekjes? Is dat niet erg veel. Stel nu je neemt 30cm tussen elke plank dan ben je voor de dekens alleen al 1.20 kwijt. Dat is al meer dan de helft van je kast (1 helft), dus met je dekjes er bij is dat een hele helft van de volledige kast.
Zadel hang je best op heuphoogte. Dat neemt het makkelijkste uit.
hielkebro schreef:Mooie kast LadyKim, voor 20,-![]()
Hoe wil je er een zadelsteun in bevestigen?
en wat is dat voor friese vlag iets/deken? QHP dekje of.. ?![]()
marley93 schreef:Wat misschien een alternatief is voor lades (maar niet zo mooi als echte lades) is een paar vakken open houden voor iets als een curverbox. Die kan je dan makkelijk in en uit schuiven als een lade.