Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinky12 schreef:"Oeh bak...even kijken wat erin zit...ah fretuh!!" Ik zeg zo'n 3 seconden![]()
En daarvan nog de meeste tijd om er naartoe te wandelen
Sonja89 schreef:Vraagje: weet iemand waar je koord vandaan kunt halen dat sterk genoeg is voor het dichtknopen en ophangen van een slowfeeder? Hij komt in een boom te hangen en het koord moet dus wel wat kilo's kunnen hebben.
marengolike schreef:Weet iemand een adres waar ik een frame kan laten maken voor in me bak? Hooinet komt er dan aan vast
Sonja89 schreef:Vraagje: weet iemand waar je koord vandaan kunt halen dat sterk genoeg is voor het dichtknopen en ophangen van een slowfeeder? Hij komt in een boom te hangen en het koord moet dus wel wat kilo's kunnen hebben.
marengolike schreef:Weet iemand een adres waar ik een frame kan laten maken voor in me bak? Hooinet komt er dan aan vast
HafNap schreef:Ik heb dit topic al aardig doorgespit, maar toch een paar vragen.
Die kuubkisten met hooinet met kleine mazen lijkt mij t meest ideaal in de paddock. Maar hoe hebben jullie het net in de kist bevestigd?
En kunnen shetjes ook uit die kuubkisten eten ( de rand lijkt me te hoog voor ze).