Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dinopino schreef:Waarom schrok ie van iris???? Hoop dat het je beide paarden bevalt op de nieuwe stal. Zal mijn paarden ook weer eens aanmoedigen een wat langere afstand afte leggen dan enkel met hun hoofd naar beneden
jolandje schreef:wij gaan tóch maar een stukje tuin opofferen en naast de track een verhard pad van (gratis) grindtegels maken, daar komt dan gewoon een vaste omheining om met een hek vanaf de paddock, nu nog kijken of we aan grindtegels kunnen komen
eowyn04 schreef:jolandje schreef:wij gaan tóch maar een stukje tuin opofferen en naast de track een verhard pad van (gratis) grindtegels maken, daar komt dan gewoon een vaste omheining om met een hek vanaf de paddock, nu nog kijken of we aan grindtegels kunnen komen
Kijk op marktplaats. Daar kan je dit soort dingen regelmatig vinden!
Soraya85 schreef:Als iemand weet waar dat voorbeeld staat, ben ik wel nieuwsgierig. of moet ik dan echt die 125 pagina's doorspitten....
tamary schreef:Soraya85 schreef:Als iemand weet waar dat voorbeeld staat, ben ik wel nieuwsgierig. of moet ik dan echt die 125 pagina's doorspitten....
Kom dat voorbeeld nu even niet tegen, maar wel deze:
http://www.youtube.com/watch?v=kdjb7tueyIA&NR=1