Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nickeltje schreef:Karin, dat wil ik ook een keer heel graag doen!
Boeken jullie dan stal, of weide, of is dat te combineren?
Dais_ schreef:Ponykamp voor volwassenen is superleuk. Ik ben met een vriendin die ik heb leren kennen via bokt en via haar met een heel stel andere bokkers die ik niet kende meermaals op vakantie gegaan met paard naar o.a. de Veluwe. Supertof vond ik dat! 's Ochtends reden we dan, 's middags gingen we iets leuks doen of gewoon beetje chillen/tuig poetsen, of we hadden een les of fotoshoot met paarden. En 's Avonds gingen we wat drinken, uit eten en naar de bioscoop. Destijds draaide magic mike in de bioscoop toen we op vakantie waren en 1 van de meiden had op facebook gezet dat we naar de hengstenkeuring waren
__nikita schreef:Zijn er hier ook mensen met de paarden aan huis maar die wel hele dagen op kantoor werken? Ik loop er met dit weer tegenaan dat ik of 'sochtends als het rond het vriespunt is de dekens af moet doen, terwijl het dan eigenlijk te koud is, of ze moeten de hele dag onder warme dekens staan terwijl het in de middag nu echt veel te warm daarvoor is met dit zonnetje! Hoe lossen jullie dit op? Gewoon paar uurtjes kou laten lijden?
MarjanB schreef:GD verschil in zand kan ook verschil maken qua prijs maar t dubbele? Sommigen denken vast, paarden is geld![]()
Ik ging hooi halen bij Fourage handel. Ja zegt ie deze baaltjes zijn iets zwaarder. Nou echt, 28 kilo per baaltjeben kapot maar goed heb 14 van die zware en nog 12 Duits kruiden hooi gehaald. Kan weer even vooruit nu
[ Afbeelding ]
MaritB schreef:Ik heb in december 1x 5 balen bij een andere Fourage gehaald en had gelijk 2-3 hoestende paarden.
Nu weer terug bij Corsten en heel blij. Hoesten is over.
Ze vinden het huidige hooi niet super lekker dus sommige voer ik los en andere in grotere slowfeeder.. juist wel blij mee. Ze lopen veel meer nu en hoef geen 2x per dag meer te voeren.
De groep loopt nu nu bij elkaar.. gaat op zich goed maar Bellisimo hangt te veel aan Doortje, overal waar zij loopt, volgt hij als een schaduw.
We hebben besloten een ander huisje voor hem te zoeken.
Gisterenavond weer Menles gehad, Doortje liep niet geweldig, haar vandaag even aan de dubbel longe zetten.
Verder genieten we van het mooie weer, kindjes thuis en lekker samen rommelen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]