Solleke_Noah schreef:Wat leuk! Ik woon helemaal niet in de buurt van de kust of polders dus voor mij zijn scholeksters wel speciaal
Ik ook niet, maar ze zitten hier toch echt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:Jade, bij mij komen ze via een semi verhard pad omringd door eiken.
Dit dus. Aan het einde moeten ze rechtsaf ons erf opdraaien. Dat lukt net met 2 grote weidehooibalen.
DubbelFun schreef:De buren hebben ook een haan en ik hoor hem zelden. Het nachthok gaat dicht en pas na mijn opstaan weer open. Soms hoor ik hem ergens ver weg wat 'gesmord' kraaien, maar dat mag geen naam hebben.
Prairy schreef:Hmm misschien is dan zo'n chicken guard met timer nog wel een idee en dan het hok goed dicht maken zodat het donker is. Zou dat helpen tegen achterlijk vroeg kraaien?
xXutopiaXx schreef:Door alle gezellige verhalen over kippen krijg ik steeds meer zin om te kijken hoe wij het kip-proof kunnen inrichten!![]()
![]()
Dank voor al jullie lieve woorden ook weerHet plekje krijgt steeds meer vorm, in het echt, en in m'n hoofd nog meer.. kan niet wachten tot 't allemaal zo uitkomt zoals het in m'n hoofd al is
Maar haal er nu al enorm veel steun uit.. toch het gevoel dat ze nog dicht bij me zijn. Mijn laatste oma is gisteravond, heel vredig gelukkig, heen gegaan...
![]()
Wat een klap zeg, zo'n eenzaam gevoel.. het gevoel dat er ineens zóveel mist in m'n leven, het was ook even heel erg stil hier gisteravond om half 8 's avonds.. terwijl ik op dat moment niet eens wist dat het al gaande was.. achteraf, na het telefoontje van m'n vader, snap je het dan ineens.. F*CK wat doet dit pijn..
![]()
Vandaag maar weer storten op al het moois hier buiten![]()
Over Venhorst (bedankt voor de herinnering, ik moet nog bestellen): hier konden ze prima over zachte grond rijden met die kooiaap
De grond was zelfs nog aardig modderig, maar ging gewoon goed! Ben ook erg te spreken over hun service en communicatie! Hooi hebben we nog te weinig ervaring mee om iets over te zeggen.. de eerste grote baal is er net doorheen, maar de paarden aten het direct goed in ieder geval!