jumpyhorse schreef:Wat zou er eigenlijk gebeuren als je conditioner die je moet uitspoelen niet uitspoeld?
Gaat dat niet jeuken en irriteren?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze had aan beide binnenkanten van de voorbenen wondjes dus ik wilde even een klein beetje wegscheren om te kunnen kijken en evt behandelen... maar toen moest de rest ook
want het zag er niet iit. Ik had alleen tijd te kort want ik moest me klaarmaken voor de les en ik moest na de les meteen door naar Mn werk. Dus het moet nog even bijgewerkt worden. En de achterbenen moeten ook nog want zo ziet het er niet uit.

stop plz bij de kogel haha
Ik scheer altijd tot de buik! Nu heb ik dan ook niet zo'n grote pony. Zijn benen heb ik vandaag ook opgeschoren en zijn hoofd ook even bijgewerkt. Heeft last van zwijneharen.
Heeft iemand een foto waarop duidelijk te zien is hoe je beter kunt scheren dan? Want ze heeft wel veel haar op dr benen, dus eigenlijk wil ik t wel tot daar kaal. Bovendien zat het wondje ook relatief hoog. 

SOS, help! Ik heb volgende week zondag wedstrijd, hoe krijg ik in godsnaam iets normaals in dit haar, als je het nog zo kan noemen.